شیر پاک کن مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره حجم 150 میلی لیتر
شیر پاک کن مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره حجم 150 میلی لیتر

شیر پاک کن مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره حجم 150 میلی لیتر

Cinere Cleaning Milk Normal And Dry Skin 150ml

حاوی عصاره گل همیشه بهار، پاکسازی پوست از آلودگی و مواد آرایشی

موارد مصرف :

پاکسازی پوست از آلودگی و مواد آرایشی
کمک به حفظ لطافت و رطوبت پوست
حفظ نرمی و شفافیت پوست


ویژگی محصول :

سازگار با پوست های معمولی تا خشک
حاوی عصاره گل همیشه بهار
دارای خاصیت ترمیم کنندگی پوست
حفظ لطافت و نرمی پوست
پاکسازی پوست از آلودگی و مواد آرایشی
کمک به شادابی و طراوت پوست
کمک به شفافیت و درخشانی پوست


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی شیر پاک کن مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره حجم 150 میلی لیتر

نقد پاک کننده پوست صورت مخصوص پوست های معمولی تا خشک

در بخش توضیحات محصول به بررسی خصوصیات این پاک کننده پرداختیم و با عملکرد آن آشنا شدیم. با این وجود هر آنچه بیان شد تنها بخشی از ادعاهای برند سینره در خصوص این محصول است. به نظر کدام یک از این ادعاها حقیقت دارد؟

نقاط قوت و ضعف پاک کننده پوست صورت مخصوص پوست های معمولی تا خشک

ما به منظور ارائه نقدی منصفانه سراغ نظرات کاربرانی رفتیم که تجربه استفاده از این محصول را داشته اند. کدام یک از خصوصیات این شیرپاک کن منجر نارضایتی کاربران شده بود و این افراد از کدام ویژگی های این محصول اظهار رضایت داشتند؟

پاکسازی فوق العاده پوست

اغلب کاربرانی که از این محصول استفاده کرده بودند، در رابطه با قدرت بالای پاکسازی این محصول اظهار رضایت داشتند. کاربران بر این باور بودند که شیر پاک کن سینره همه آلودگی و مواد آرایشی موجود بر سطح پوست را پاکسازی می کند. همین موضوع نیز منجر به جلب رضایت کاربران شده بود.

لطافت باورنکردنی پوست

آنچه موجب شگفتی کاربران شده بود حفظ لطافت پوست بعد از استفاده از پاک کننده پوست صورت مخصوص پوست های معمولی تا خشک بود. کاربران معتقد بودند که این شیر پاک کن در عین اینکه قدرت بالایی در پاکسازی پوست دارد، مانع از خشک شدن آن می شود. البته چنین خصوصیتی را بیش از هر چیز باید مدیون وجود عصاره گل همیشه بهار در فرمولاسیون این محصول دانست. این ماده طبیعی با خاصیت مرطوب کنندگی، لایه نازکی از چربی را روی پوست تشکیل می دهد. به این ترتیب این پاک کننده مانع از خشکی یا کشیدگی پوست می شود.

برخورداری از رایحه ای خوشبو و دلنشین

کاربرانی که تجربه استفاده از این محصول را داشتن، رایحه آن را دلنشین و آرامش بخش می دانستند. رایحه استثنائی این محصول، منجر به جلب رضایت تعداد زیادی از کاربران شده بود.

شفافیت و شادابی حیرت انگیز پوست

پاکسازی پوست و منافذ آن از آلودگی ها بی شک منجر به شفافیت و شادابی پوست خواهد شد. کاربرانی که تجربه استفاده از این محصول را داشتند، به وجود چنین خاصیتی اشاره کرده بودند. این افراد از شادابی و شفافیت باورنکردنی پوست خود اظهار رضایت داشتند و استفاده از این محصول را به سایر کاربران توصیه می کردند.

حجم بالا در مقایسه با قیمت مقرون به صرفه

جالب است بدانید که کاربران حتی از حجمی که برای پاک کننده پوست صورت مخصوص پوست های معمولی تا خشک در نظر گرفته شده بود، اظهار رضایت داشتند. این افراد حجم بالای این پاک کننده را در مقایسه با قیمتی که برای آن تعیین کرده بودند، مقرون به صرفه می دانستند.

فاقد الکل

برخی از کاربران دارای پوست خشک و حساس به نبود الکل و پارابن در فرمولاسیون این محصول اشاره کرده بودند. این افراد چنین خصوصیتی را به دلیل عدم بروز حساسیت و قرمزی ایده آل می دانستند.


مشخصات شیر پاک کن مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره حجم 150 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

شیر

شرکت سازنده

سینره

سن و جنسیت

بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

صورت, گردن

نوع بسته بندی

تیوپ

نوع پوست

پوست خشک و خیلی خشک, پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

150 میلی لیتر

کارایی

پاک کننده آرایش, پاکسازی پوست صورت, ترمیم کننده پوست, روشن کننده پوست, شیر پاک کن, مرطوب کننده, نرم کننده

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی شیر پاک کن مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره حجم 150 میلی لیتر

پاکسازی پوست از آلودگی و مواد آرایشی

با وجود اینکه پاکسازی پوست صورت از هر گونه آلودگی و لوازم آرایشی ضروری است، اما اغلب در اثر شستشوی صورت با خشکی پوست مواجه می شویم. به همین خاطر، شیر پاک کن مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره، گزینه ای ایده آل برای افرادی است که به شادابی پوست خود اهمیت می دهند. این شیرپاک کن برای افرادی با پوست معمولی تا خشک فرموله شده است. پاک کردن پوست از هر گونه آلودگی و مواد آرایشی، نخستین گام برای برخورداری از پوستی شاداب و شفاف است. با این حال بسیاری از ما با پشت سر گذاشتن یک روز خسته کننده، تمایلی به پاک کردن پوست خود نداریم.

در اینجاست که استفاده از شیرپاک کن گزینه ایده آل به شمار می آید، چرا که این نوع پاک کننده، برخلاف سایر شوینده های پوستی که به شستشو با آب نیاز دارند، بدون نیاز به آب پوست را پاک می کند. بدین ترتیب، با استفاده از شیرپاک کن سینره، دیگر جای نگرانی بابت عدم شستشوی صورت خود با آب باقی نمی ماند. نکته جالبی که در رابطه با این محصول وجود دارد، استفاده از عصاره گل همیشه بهار در فرمولاسیون آن است. این معجزه برگرفته از دل طبیعت با خاصیت ترمیم کنندگی، پوستی شاداب را به شما هدیه می دهد. از طرفی این ماده با خواص نرم کنندگی فوق العاده ای که دارد، پوستی به لطافت ابریشم را به شما هدیه خواهد داد.

حتما شما هم بارها هنگام استفاده از شوینده های پوستی یا پاک کننده ها، شاهد خشکی پوست صورت خود بوده اید، اما شیر پاک کن مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره به دلیل وجود مواد روغنی، مانع از خشکی و کشیدگی پوست می شود. جالب است بدانید که این محصول با ایجاد یک لایه نازک چربی از پوست، رطوبت مورد نیاز آن را تامین می کند. در نهایت این محصول، نه تنها پوست را پاکسازی می کند، بلکه با ایجاد لایه چربی، پوستی شاداب و مرطوب را به شما هدیه خواهد داد.


نحوه مصرف شیر پاک کن مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره حجم 150 میلی لیتر

مقدار معینی از شیر پاک کن مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره را روی پوست صورت و گردن خود بمالید و آن را به خوبی روی پوست ماساژ دهید. بعد از گذشت چند دقیقه ماساژ، پوست خود را به کمک پد یا پنبه از مواد آرایشی و آلودگی پاک کنید.


نظرات در مورد شیر پاک کن مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره حجم 150 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیر پاک کن مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره حجم 150 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم