19%
شربت برون کلد هلث اید 200 میلی لیتر
شربت برون کلد هلث اید 200 میلی لیتر

شربت برون کلد هلث اید 200 میلی لیتر

HealthAid BronCold

حاوی منتول ( ترکیب شیمیایی اصلی نعناع فلفلی )، روغن رازیانه، زنجبیل و میخک، تقویت سیستم ایمنی بدن و جهت جلوگیری از ابتلا به بیماری سرماخوردگی، آنفولانزا

  • تاریخ انقضا : 1404/06/09
✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
موارد مصرف :

تقویت سیستم ایمنی بدن
بهبود علائم سرماخودرگی و آنفولانزا
درمان گلو درد و سرفه


ویژگی محصول :

دارای فرمولاسیونی کاملاً گیاهی
دارای خاصیت آنتی باکتريال
کاهش چشمگیر آبریزش بینی، درد های عضلانی و تب
کمک به درمان خلط سینه
حاوی روغن رازیانه حاوی ویتامین C
کمک به پاکسازی سموم بدن
حاوی عصاره گیاه زنجبیل با خاصیت آنتی هیستامینی
کمک به بهبود علائم آنفولانزا و سرماخوردگی
دارای خاصیت خنک کنندگی جهت تنفس راحت بیماران
حاوی منتول برگرفته از عصاره نعناع فلفلی
مؤثر در درمان انواع آلرژی ها
سرشار از عصاره گیاه میخک جهت جلوگیری از رشد و تکثیر ویروس ها در بدن


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :
    58,000 19%
    47,100

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی شربت برون کلد هلث اید 200 میلی لیتر

بررسی شربت برون کلد هلث اید

سرماخوردگی، یکی از رایج ترین بیماری هایی است که اکثر افراد را در فصول سرد سال چندین بار مبتلا می کند. سرماخوردگی، در حقیقت یک بیماری تنفسی می باشد که ویروس ها، دلیل اصلی ایجاد آن هستند. این بیماری خطرناک نیست و در صورت ابتلا، فرد بیمار بدون مصرف دارو تا چند روز بهبود می یابد، اما به دلیل اینکه فرد در انجام کارهای روزانه خود ناتوان می شود، مصرف داروهای مربوط به بهبود سرماخوردگی پیشنهاد می شود. کودکان نیز از این بیماری در امان نیستند و معمولا در طول سال، به تعداد دفعات بیشتری نسبت به بزرگسالان سرما می‌ خورند.

تقویت سیستم ایمنی، یکی از راهکارهای پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی است. تغذیه سالم، اولین راه کمک به بدن و افزایش سطح ایمنی می باشد، اما کسب تمام مواد مغذی مورد نیاز سیستم ایمنی، کار ساده ‌ای نیست. در این مورد، مکمل های کمک غذایی مانند شربت برون کلد پیشنهاد می شود. این شربت، یک مکمل کاملا گیاهی بوده که توسط شرکت هلث اید انگلستان ساخته شده است و به رفع علائم ایجاد شده در زمان سرماخوردگی و آنفولانزا کمک فراوانی می‌ کند.

در فرمولاسیون این شربت، همه آنچه که سیستم ایمنی برای مسلح شدن در برابر عوامل بیماری‌ زا نیاز دارد، به کار رفته است. این شربت، برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان مناسب می باشد و گلو درد، آبریزش بینی، تب و دردهای عضلانی را بهبود می ‌بخشد و در نهایت با رفع این علائم، به بهبود بیماری کمک می ‌کند. این شربت، دارای خاصیت خنک کنندگی نیز بوده که موجب تنفس راحت تر در بیماران می‌ شود. در ادامه، به بررسی بیشتری از مواد گیاهی موجود در فرمولاسیون این مکمل می پردازیم. موارد زیر، از جمله ویژگی های شربت هلث اید به شمار می روند:

  • تقویت سیستم ایمنی
  • پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا
  • کمک به بهبود سریع تر سرماخوردگی و آنفولانزا
  • بهبود علائمی مانند سرفه، گلودرد، تب و آبریزش بینی
  • کاهش احساس ضعف و خستگی در دوران نقاهت

نعناع فلفلی و خواص آن برای سرماخوردگی

نعناع فلفلی، گیاهی معطر و خوشبو بوده که گونه اي هيبريد بين نعناع (Mentha spicata) و پونه آبی (Mentha aquatica) می باشد. این گیاه، دارای برگ‌ های سبز تیره و خوشبو است و 60 تا 90 سانتی‌ متر رشد می ‌کند. از این گیاه، برای اضافه کردن عطر به محصولاتی مانند دهانشویه ها، خمیردندان ها، محصولات آرایشی و غیره استفاده می شود. نعناع فلفلی به واسه داشتن خواص گوناگون، در مکمل ها نیز به کار می رود. یکی از خواص این گیاه، بهبود سرما خوردگی است. منتول، ترکیب شیمیایی اصلی گیاه نعناع فلفلی می باشد که ضد احتقانی طبیعی به شمار می رود. ضد احتقان ها، غشاهای متورم در بینی را منقبض کرده و درنتیجه، تنفس راحت ‌تر انجام می ‌شود.

منتول همچنین خاصیت خلط آوری داشته که با سست کردن مخاط و بلغم موجود در ریه‌ ها، آنها را به سمت گلو می ‌آورد. خلط‌ آورها برای افرادی که سرفه می ‌کنند و در سینه ‌شان خلط دارند، بسیار مفید هستند. تحقیقات نشان داده ‌اند که نعناع فلفلی، درد و التهاب را نیز کاهش می ‌دهد، بنابراین مصرف مکمل هایی که در فرمولاسیون خود این ماده را دارند، بدن ‌دردِ ناشی از سرماخوردگی و آنفولانزا را تسکین می‌ دهند. این ماده با داشتن خاصیت ضد ویروس، طول دوره سرماخوردگی و آنفولانزا را نیز کاهش داده و از تکثیر عوامل بیماری‌ زا و گسترش عفونت‌ ها جلوگیری می ‌کند.

اقدامات احتیاطی برای مصرف نعناع فلفلی

هر دارو به موازات اثر درمانی مطلوب، ممکن است عوارض ناخواسته ای از خود بروز دهد. اگرچه تمام این عوارض در یک فرد دیده نمی شوند، اما در صورت بروز هر کدام از عوارض، در اولین فرصت با پزشک متخصص در میان بگذارید.

  • واکنش های حساسیتی
  • سوزش سردل یا رفلاکس اسیدی
  • تهوع واستفراغ
  • احساس سوزش در دهان
  • تحریک مقعد

مصرف گیاه نعناع فلفلی به افرادی که شرایط زیر را دارند، توصیه نمی شود:

  • افراد مبتلا به دیابت، زیرا ممکن است احتمال هیپوگلیسمی یا قند خون پایین را افزایش دهد.
  • کسانی که فتق هیاتال (ورود قسمتی از معده به درون قفسه سینه از طریق هیاتوس مری موجود در دیافراگم) دارند.
  • افراد مبتلابه بیماری رفلاکس معده به مری  (GERD)

بررسی شربت برون کلد هلث اید

دیگر ترکیبات شربت برون کلد هلث اید

روغن رازیانه: تحقیقات نشان داده است که روغن رازیانه با داشتن خاصیت خلط ‌آور‌ی و التیام بخشی، برای درمان سرماخوردگی و سرفه های مکرر یا مزمن مفید می باشد و منجر به احتقان دستگاه بینی، حنجره، حلق، برونش و ریه ها بناشی از عفونت سرماخوردگی می شود.

روغن ریشه زنجبیل: زنجبیل، دارای خواص آنتی هیستامینی بوده که با باز کردن راه تنفسی و تحریک ترشح مخاط، به درمان انواع آلرژی تنفسی کمک می ‌کند. همچنین اين گياه خاصيت ضد باكتری و ضد ويروسی داشته و يكی از بهترين و موثرترین گیاهان دارویی برای تقويت و بیشتر کردن توان سيستم ايمنی و دفاعی بدن محسوب می‌ شود.

روغن گل میخک: گل میخک، سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند و برای درمان سرماخوردگی مفید است. خاصیت آنتی باکتریال این گیاه، مانع از رشد باکتری در ریه می گردد و برای پیشگیری از مشکلات تنفسی نیز موثر می باشد. گل میخک، همچنین موجب بهبود گلو درد شده و درد ناشی از سرفه مداوم را نیز تسکین می دهد.

ترکیبات شربت برون کلد هلث اید

هشدارها و نحوه مصرف

دوز مصرف:

کودکان 6 تا 12 سال: روزانه 1 یا 2 مرتبه و هر بار 5 میلی لیتر

بزرگسالان و کودکان بالای 12 سال: روزانه 2 یا 3 مرتبه و هر بار 5 میلی لیتر

هشدارها:

  • مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز افزایش ندهید.
  • شربت برون کلد را دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  • در جای خشک و خنک نگهداری شود.

عوارض جانبی:

از آنجایی که شربت برون کلد ترکیبات گیاهی دارد، عوارض ناشی از مواد شیمیایی مصنوعی را نخواهد داشت. تاکنون نیز عوارضی برای این دارو گزارش نشده است، اما باید دقت داشته باشید که اگر به یکی از گیاهان موجود در این مکمل حساسیت داشته باشید، ممکن است دچار علائم آلرژیک شوید.

تداخلات دارویی:

  • ترکیبات موجود در این شربت می توانند قند خون را کاهش دهند، بنابراین افراد مبتلا به دیابت که داروهای کنترل ‌کننده قند خون مصرف می ‌کنند، این فرآورده را با احتیاط مصرف کرده و در زمان استفاده، قند خون خود را مرتب کنترل نمایند.
  • در صورت مصرف داروهای ضد انعقاد خون، مصرف شربت برون کلد را تحت نظارت پزشک شروع کنید.
  • نعناع فلفلی موجود در فرمولاسیون این شربت می‌تواند جذب آهن را تا حدودی کاهش دهد، بنابراین بهتر است برون کلد را با فاصله زمانی مناسب از فرآورده‌ های حاوی آهن مصرف کنید.

مصرف در دوران بارداری:

ترکیبات گیاهی ممکن است در بدن خانم های باردار حساسیت ایجاد کنند، به همین دلیل مصرف شربت برون کلد در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌ شود. در صورت لزوم مصرف، حتماً با پزشک مشورت شود.

نتیجه گیری نهایی

شربت برون کلد با داشتن فرمولاسیونی طبیعی و گیاهی، به تسکین علائم سرماخوردگی و آنفولانزا مانند سرفه، آبریزش بینی، تب، گلو درد و غیره، کمک شایانی می کند. این مکمل توسط شرکت هلث اید انگلستان که یکی از معتبرترین برندهای بین المللی در فرمولاسیون و تولید محصولات تخصصی در حوزه مکمل های رژیمی- غذایی است، تولید می شود. این مکمل نه تنها برای بزرگسالان، بلکه برای کودکان و نوجوانان که سیستم ایمنی ضعیف تری دارند نیز قابل استفاده می باشد.


مشخصات شربت برون کلد هلث اید 200 میلی لیتر

مشخصات عمومی

سن و جنسیت

اطفال و کودکان, بزرگسالان

کارایی

بهبود سرماخوردگی, تقویت سیستم ایمنی, تقویت سیستم ایمنی کودک, ضد سرفه بزرگسال, ضد سرفه کودک

گروه سنی

بزرگسالان و کودکان بالای 6 سال

نوع بسته بندی

بطری شیشه ای

موارد مصرف

تقویت سیستم ایمنی بدن بهبود علائم سرماخودرگی و آنفولانزا درمان گلو درد و سرفه

فرم محصول

شربت

کد بهداشتی

9657364527047844

حجم محصول

200 میلی لیتر

کشور سازنده

انگلستان

شرکت سازنده

هلث اید (HealthAid)

ماده شاخص

عصاره زنجبیل, عصاره گیاه پیچک, عصاره میخک, منتول


توضیحات تکمیلی شربت برون کلد هلث اید 200 میلی لیتر

مکمل تقویت کننده سیستم ایمنی، مناسب برای تمام افراد

شربت برون کلد هلث اید با فرمولاسیونی منحصر به فرد و غنی از گیاهان دارویی به منظور استفاده روزانه افراد جهت بهبود علائم آنفولانزا و سرماخوردگی فرموله و ساخته شده است. این شربت به درمان سرفه و گلودرد نیز کمک فراوانی می‌نماید و استفاده از آن به خصوص در هوای سرد به شدت توصیه می‌شود. یکی از خواص مهم این مکمل، خاصیت خنک کنندگی آن می‌باشد که تنفس راحت در بیماران را تضمین می‌کند و تمام علائم سرماخوردگی از جمله آبریزش بینی، تب و دردهای عضلانی را بهبود می‌بخشد.

نعناع فلفلی یکی از عصاره‌های گیاهی به کار رفته در این شربت است. منتول، ترکیب اصلی نعناع فلفلی می باشد که خاصیت احتقانی داشته و گرفتگی بینی را به صورت چشمگیری رفع کرده و راه مجرای تنفسی بیماران را باز می‌کند. همچنین منتول خلط آور بوده و برای درمان سرفه و رفع خلط سینه بسیار مؤثر است. نعناع در تسکین دردهای عضلانی نیز نقش بسزایی دارد. یکی دیگر از ترکیبات موجود در ساختار این شربت، روغن رازیانه است که دارای خاصیت آنتی باکتريال بوده و با داشتن ویتامین C به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک فراوانی می‌کند. این گیاه موجب پاکسازی سموم بدن می‌شود و در درمان سرفه و سرماخوردگی اثرات ایده آلی دارد. فرمولاسیون شربت برون کلد هلث اید کاملاً گیاهی است و برخی دیگر از ترکیبات به کار رفته در آن عبارتند از:

  • زنجبیل: این گیاه دارای خاصیت آنتی هیستامینی و آنتی باکتريال است و راه تنفسی بیماران را باز می کند و در درمان انواع آلرژی اثرات چشمگیری دارد. این گیاه سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و برای از بین علائم آنفولانزا و سرما خوردگی به شدت مؤثر است.
  • میخک: این گیاه دارای خاصبیت آنتی باکتريال بوده و همچنین از رشد و تکثیر ویروس ها در بدن جلوگیری می نماید و در درمان سرما خوردگی و آنفولانزا نیز بسیار مؤثر می باشد.

نحوه مصرف شربت برون کلد هلث اید 200 میلی لیتر

کودکان 6 تا 12 سال: روزانه یک الی دو مرتبه و در هر بار 5 میلی لیتر از شربت برون کلد هلث اید استفاده کنند.

افراد بالای 12 سال: روزانه دو الی سه مرتبه و در هر بار 5 میلی لیتر از این مکمل را مصرف نمایند.

در غیر این صورت با دستور پزشک از این محصول استفاده کنید.


ترکیبات شربت برون کلد هلث اید 200 میلی لیتر

عنوان مقدار درصد نیاز روزانه
نعناع فلفلی 1 میلی گرم
کاپسیکوم 25 میکروگرم
رازیانه 3.5 میکروگرم
زنجبیل 0.5 میکروگرم
میخک 1 میکروگرم
روغن نعناع 1 میکروگرم

 


نظرات در مورد شربت برون کلد هلث اید 200 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شربت برون کلد هلث اید 200 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :
    58,000 19%
    47,100

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
58,000 19%
47,100
support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم