شربت ایمیونس ویتابیوتیکس حجم 200 میلی لیتر
شربت ایمیونس ویتابیوتیکس حجم 200 میلی لیتر

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس حجم 200 میلی لیتر

خرید شربت ایمیونس - Vitabiotics Immunace Liquid

حاوی ویتامین D، تقویت کننده سیستم ایمنی، پشتیبانی سلامت عمومی بدن

  • تاریخ انقضا : 1402/08/09
✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
موارد مصرف :

تقویت کننده سیستم ایمنی
پشتیبانی سلامت عمومی بدن


ویژگی محصول :

تقویت عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن
افزایش مقاومت بدن در برابر ابتلا به بیماری و عفونت
جلوگیری از ابتلا به بیماری های شایع مانند سرماخوردگی
دارای ویتامین دی و محافظت از استخوان ها
حاوی ویتامین های گروه ب
کاهش اثرات مخرب رادیکال های آزاد و استرس اکسیداتیو
دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی
کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و برخی سرطان ها
تقویت پوست و مو
افزایش سلول های خونی و رفع کم خونی
بهبود عملکرد سیستم عصبی
کمک به افزایش اشتها در کودکان و افراد لاغر
دارای زینک
حاوی موادی همچون آهن، منیزیم، سلنیوم، کروم و…


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :
    141,700

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی شربت ایمیونس ویتابیوتیکس حجم 200 میلی لیتر

نقد شربت ایمیونس ویتابیوتیکس

یکی از محصولاتی که باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن می شود، شربت ایمیونس است. این محصول فوق‌ العاده حاوی مواد مغذی لازم جهت حفاظت از بدن مقابل عوامل بیماری زا و مضر است. استفاده از این شربت کمکی که برای بزرگسالان و کودکان بلامانع است، انرژی افراد را هم افزایش می دهد. در این مقاله به نکات بیشتری از خواص این محصول اشاره خواهیم کرد.

ممکن است سیستم ایمنی بدن ما در اثر عواملی مانند استرس و اضطراب، مواد غذایی نادرست، خواب نامنظم و موارد دیگر تحت تاثیر قرار گیرد و ضعیف شود. در نتیجه افراد می توانند از مکمل های غذایی مانند این محصول مفید استفاده کنند و از بدن خود در برابر سرما خوردگی یا بیماری های دیگر محافظت کنند. با تغییر دنیا توسط ویروس کرونا متوجه شدیم که توجه به سیستم ایمنی بدنمان یکی از وظایف مهم ما محسوب می شود. بنابراین در این راستا باید اقداماتی انجام دهیم، به طور مثال می توانیم از مکمل‌ های غذایی استفاده کنیم که هنگام مقابله با عوامل آسیب رسان به کمک سیستم ایمنی بدن می ‌آیند.

مصرف این شربت هم که یکی از این مکمل های غذایی است، به همین منظور انجام می شود. البته تنها خاصیت این محصول تقویت سیستم ایمنی نیست و ویژگی های مطلوب فراوانی دارد که بدن ما به آن ها نیازمند است. وجود مواد معدنی فراوان در این شربت، باعث دفع مواد مضر از بدن می شود و همچنین رادیکال های آزاد را نیز از ما دور نگه می دارد. به طور کلی، باید گفت جهت حفظ بدن خود از عوامل بیماری زا و عفونت ها، باید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید و یکی از راه های آن مصرف روزانه این شربت است. وجود ویتامین ها و املاح بسیار در این محصول شما را قوی می سازد و سلامتیتان را تامین می کند.

بیشتر بدانید:

پاورفیت یا قرص ایمیونس؟ کدامیک برای تقویت سیستم ایمنی بهتر است؟

۵ بمب تقویت سیستم ایمنی بدن: بهترین روش‌ تقویت سیستم ایمنی

ترکیبات شربت ایمیونس

مواد و ترکیبات به کار رفته در این محصول، توسط گروهی از متخصص ها و محقق های برجسته تعیین شده است و به گونه ای طراحی و تولید می شود که برای قوی تر ساختن سیستم ایمنی بدن مناسب باشد. همچنین هر کدام از مواد موجود در این محصول عملکرد ویژه ای در بدن ما دارد. یکی از ویتامین های موجود در این محصول، ویتامین D3 است که در افرادی که با کمبود آن مواجه هستند، مشکلاتی مانند پوکی استخوان بروز پیدا می کند. از دیگر مواد موجود در این شربت، مکمل بتاکاروتن است که وجود آن برای تشکیل ویتامین A در بدن لازم است و همچنین به سیستم دفاعی بدن هم کمک فراوانی می کند.

نوعی از ماده انرژی ساز در بدن ال-کارنیتین است که به میزان لازم در این محصول یافت می شود. کولین نیز از دیگر مواد موجود در این مکمل غذایی است که به متابولیسم و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک شایانی می کند. سلنیوم هم که در شربت ایمیونس وجود دارد، از طریق تحریک آنتی بادی ها می تواند تاثیر فراوانی در مبارزه بدن در برابر عوامل بیماری زا داشته باشد. البته لازم به ذکر است که روی موجود در این محصول هم خواص بی نظیر و فراوانی برای بدن دارد.

بیشتر بدانید:

بهترین راهکارها برای تقویت سیستم ایمنی بدن

بهترین مکمل تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر سرماخوردگی

تاثیرات روی موجود در شربت ایمیونس ویتابیوتیکس

تاثیرات مهم و مفید عنصر روی برای بدن بر کسی پوشیده نیست و تقریبا همه افراد از خواص مثبت آن اطلاعاتی دارند. یکی از دلایلی که ملزم می کند ما این ماده را به صورت روزانه مصرف کنیم، این است که بیشتر آنزیم ها و هورمون های بدن ما برای فعالیت خود به روی وابسته هستند.

این ماده معدنی ضروری از طریق کمک به ایجاد و تشکیل گلبول های سفید، عملکرد سیستم دفاعی بدن را قدرت می بخشد. بنابراین اگر به طور پیوسته دچار بیماری هایی مانند سرما خوردگی یا عفونت ها می شوید، می توانید با مصرف روی این میزان را کاهش دهید. این نکته را نیز باید ذکر کرد که عنصر روی برای تشکیل پروتئین هایی مانند کلاژن و کراتین، بهبود عملکرد سیستم بینایی و مبارزه با عوامل استرس زا بسیار موثر واقع می شود.

روی یا زینک چیست؟ فواید مصرف مکمل و قرص‌ زینک

تاثیرات شربت ایمیونس روی اشتها

همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم، مصرف این شربت علاوه بر بزرگسالان برای کودکان هم مجاز و مفید است. موضوع اشتهای کم کودکان و نوزادان برای مادران به چالشی نگران کننده تبدیل شده است. مادرانی که نگران این موضوع و وزن پایین فرزند خود هستند، می توانند با دادن این شربت به آن ها باعث افزایش وزن شوند.

دلیل این که با مصرف این شربت کودکان و حتی بزرگسالانی که دچار اشتهای کم هستند، می توانند اوضاع خود را بهبود دهند، وجود انواع ویتامین ها و مواد معدنی و مغذی در آن است. البته لازم به ذکر است که بیشتر شدن اشتها با مصرف این محصول تنها روی کسانی تاثیر می گذارد که دچار کمبود روی و ویتامین در بدن خود هستند.

مصرف شربت ایمیونس ویتابیوتیکس به کدام افراد توصیه می شود؟

مانعی برای استفاده از این محصول حرفه ای بر کسی وجود ندارد، البته مصرف آن برای نوزادان کمتر از دو سال باید با توصیه پزشک صورت گیرد. غیر از این مورد همه اعضای یک خانواده می توانند به راحتی برای تامین ویتامین ها و املاح روزانه خود از این محصول استفاده کنند. اما افرادی که جزو موارد زیر هستند، سعی داشته باشند حتما این مکمل را تهیه کنند:

  • کودکان یا بزرگسالانی که دچار اشتهای کم هستند.
  • کودکان یا بزرگسالانی که وزن پایین غیر معمولی دارند.
  • افرادی که همواره به مصرف ویتامین یا املاح به صورت مکمل نیاز پیدا می کنند.
  • افرادی که در معرض عوامل استرس زا هستند.

نحوه مصرف و بهترین زمان مصرف شربت ایمیونس

ابتدا بطری را به خوبی تکان دهید، سپس کودکان، 2 مرتبه به صورت روزانه به میزان 5/2 تا 5 میلی لیتر (1-2/1 قاشق مرباخوری) و بزرگسالان هم 2 مرتبه در روز و به میزان 5 تا 10 میلی لیتر (1-2 قاشق مرباخوری) از شربت را مصرف کنند.

بهتر است این شربت را 2 بار در روز و بعد از وعده های غذایی یعنی با معده پر مصرف کنید.

عوارض شربت ایمیونس

تا زمانی که به میزان توصیه شده از این شربت استفاده کنید، مشکل یا عارضه ای پیش نخواهد آمد. در صورت داشتن حساسیت غذایی یا بروز هر گونه علائم حساسیت با مصرف این شربت، به پزشک مراجعه کنید.

بیشتر بدانید:

عوارض شربت ایمیونس ویتابیوتیکس چیست؟

آیا شربت ایمیونس به چاقی کمک می کند؛ چگونه؟

خرید شربت ایمیونس ویتابیوتیکس حجم 200 میلی لیتر

اگر شما یا فرزندتان اشتهای کمی دارید یا وزنتان افزایش پیدا نمی کند، می توانید با مصرف این شربت در جهت بهبود این موارد تلاش کنید. البته افرادی هم که دچار این علائم نیستند، می توانند با استفاده از این محصول میزان ویتامین و املاح معدنی روزانه خود را تامین کنند. برای اطمینان از مناسب بودن این محصول برای شما می توانید به پزشک مراجعه کنید. همچنین این مکمل بی نظیر با کسب امتیاز 5/3 از 5 از جانب کاربران و کارشناسان رضایت آن ها را جلب کرده است.


مشخصات شربت ایمیونس ویتابیوتیکس حجم 200 میلی لیتر

مشخصات عمومی

ماده شاخص

ویتامین D3

سن و جنسیت

عمومی

فرم محصول

شربت

گروه سنی

بزرگسالان و ورزشکاران

کارایی

آنتی اکسیدان, اشتها آور, بهبود سرماخوردگی, پیشگیری از سرطان, پیشگیری و درمان کم خونی, تقویت سیستم ایمنی, تقویت سیستم ایمنی کودک, حفظ سلامت استخوان, حفظ سلامت پوست، مو و ناخن, سلامت قلب و عروق

نوع بسته بندی

قوطی پلاستیکی

حجم محصول

280 گرم

کشور سازنده

لهستان

شرکت سازنده

لابراتواری الیمپ


توضیحات تکمیلی شربت ایمیونس ویتابیوتیکس حجم 200 میلی لیتر

مکمل تقویت کننده سیستم ایمنی بدن، مناسب برای کودکان و بزرگسالان

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس، محصولی منحصر به فرد با فرمولاسیونی از مواد فعال و مغذی و ویتامین های ضروری جهت تقویت سیستم ایمنی بدن، زیر نظر متخصصان بین المللی تغذیه فرموله شده است. این مکمل غذایی ویژه، حاوی ویتامین D می باشد که عملکرد سیستم ایمنی بدن را به خوبی تقویت می کند. همچنین ویتامین دی برای استخوان ها نیز بسیار مفید است. رادیکال های آزاد در اثر آفتاب، دود سیگار، آلودگی و سایر عوامل طبیعی ایجاد شده و در محیط یافت می شوند که اثرات بسیار مخربی روی سلول ها می گذارند؛ این شربت با داشتن مواد آنتی اکسیدان همچون سلنیوم، آسیب های ناشی از این رادیکال ها را به طور بسیار مؤثری کاهش می دهد و بدن را در مقابل استرس اکسیداتیو محافظت می کند.

شربت ایمیونس دارای بتاکاروتن است. بتاکاروتن به عنوان یک کاروتنوئید و پیش ساز ویتامین A شناخته شده است؛ به این معنی که در بدن می تواند به ویتامین آ تبدیل شود. بتاکاروتن دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی می باشد و احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان ها را کاهش می دهد. این ماده سیستم ایمنی را برای مقابله با عوامل بیماری زا تقویت می کند. همچنین بتاکاروتن به تقویت قوه بینایی کمک فراوانی می نماید. پیشگیری از دیابت، محافظت از مغز و جلوگیری از ابتلا به آلزایمر و پارکینسون از دیگر تاثیرات بتاکاروتن می باشند.

ویتامین های گروه ب از جمله B1، B6، B12 و بیوتین نیز در فرمولاسیون این فرآورده به کار رفته اند. این ویتامین ها نقش مهمی در تبدیل مواد غذایی به انرژی دارند. همچنین تاثیر مستقیمی بر عملکرد مغز و متابولیسم سلول ها می گذارند. تقویت پوست و مو، بهبود عملکرد سیستم عصبی و افزایش تولید سلول های خونی، از فواید مهم ویتامین های این گروه می باشند. ویتامین B6 در جهت ارتقای عملکرد سیستم ایمنی نیز کاربرد دارد و تولید پادتن در بدن را بهبود می بخشد. منیزیم، آهن، مس، منگنز، زینک و کروم برخی دیگر از مواد تشکیل دهنده شربت ایمیونس ویتابیوتیکس هستند که هر کدام به نوبه خود از سلامت عمومی بدن پشتیبانی می کنند. برای مثال تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری ها، سرماخوردگی و عفونت از تاثیرات بسیار مطلوب زینک به شمار می روند. همچنین زینک می تواند روند تقسیمات سلولی و رشد را پشتیبانی نماید. این مکمل غذایی با مواد فعال خود به افزایش اشتهای کودکان و افراد لاغر نیز کمک می کند؛ البته در تمامی افراد این اثر را ندارد و تنها کسانی که با کمبود این مواد مواجه هستند، دچار تغییر وزن خواهند شد.


نحوه مصرف شربت ایمیونس ویتابیوتیکس حجم 200 میلی لیتر

این شربت را طبق دستور زیر یا با تجویز پزشک مصرف کنید:

کودکان: دو بار در روز و هر بار مقدار 1/2 تا 1 قاشق مرباخوری پر

بزرگسالان: دو بار در روز و هر بار مقدار  1 تا 2 قاشق مرباخوری پر

نکته:

  • این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان نمی باشد.
  • در دوران بارداری و شیردهی، قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.
  • پس از مصرف، از بسته شدن درب ظرف اطمینان حاصل فرمایید.
  • فرآورده را در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

ترکیبات شربت ایمیونس ویتابیوتیکس حجم 200 میلی لیتر

عنوان مقدار متوسط در هر 10 میلی لیتر درصد نیاز روزانه
ویتامین D3 200 واحد
بتاکاروتن 1.5 میلی گرم
ویتامین B1 3 میلی گرم
ویتامین B6 1.5 میلی گرم
ویتامین B12 1.8 میکروگرم
نیکوتینامید B.P 15 میلی گرم
بیوتین U.S.P 60 میکروگرم
دکسپانتنول 3 میلی گرم
آهن 8 میلی گرم
زینک 7 میلی گرم
منگنز 1 میلی گرم
مس 0.6 میلی گرم
سلنیوم 40 میکروگرم
منیزیم 20 میلی گرم
ید 50 میکروگرم
کروم 8 میکروگرم
کولین بیتارات 10 میلی گرم
ال کارنتین تارترات 5 میلی گرم

 


نظرات در مورد شربت ایمیونس ویتابیوتیکس حجم 200 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شربت ایمیونس ویتابیوتیکس حجم 200 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برچسب ها :
پرفروش ترین
  • وضعیت : موجود
  • قیمت :

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
141,700
support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم