شامپو پرومین سریتا با حجم 200 میلی لیتر
شامپو پرومین سریتا با حجم 200 میلی لیتر

شامپو پرومین سریتا با حجم 200 میلی لیتر

Cerita Pro Min Shampoo For All Hair 200 ml

حاوی ترکیبات گیاهی ، پیشگیری از ریزش موها ، مناسب انواع موها

موارد مصرف :

پیشگیری از ریزش موها
خون رسانی به پوست سر
تحریک رشد مجدد موها
تامین مواد مغذی موها
رطوبت رسانی به موها و درخشش آنها
ترمیم تار موهای آسیب دیده
تنظیم PH و ترشح چربی


ویژگی محصول :

سازگار برای انواع موها
مناسب برای استفاده روزانه
خون رسانی به پوست سر به کمک آمینکسیل و آپیژنین
قطع ریزش مو با مهار آنزیم 5- آلفا ردوکتاز
تقویت موها با تامین مواد مغذی و اسیدآمینه مورد نیاز آنها
بهبود رشد و استحکام موها
کمک به کنترل PH مو
حاوی ترکیبات گیاهی موثر و تامین رطوبت موها
درخشش و شادابی موها
ترمیم موهای آسیب دیده
کنترل ترشح چربی


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

مشخصات شامپو پرومین سریتا با حجم 200 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

شامپو

شرکت سازنده

پارس آزمای طب

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

مو

نوع بسته بندی

بطری پلاستیکی

حجم محصول

200 میلی لیتر

نوع مو

انواع مو, موی معمولی

کارایی

ترمیم کننده پوست, ترمیم کننده مو, تغذیه کننده مو, تقویت کننده و ضد ریزش مو, درخشان و براق کننده مو, کنترل چربی پوست سر, مرطوب کننده

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی شامپو پرومین سریتا با حجم 200 میلی لیتر

خون رسانی به پوست سر به کمک آمینکسیل و آپیژنین

رفع ریزش تار موها و به دنبال آن رشد مجدد موها، از جمله خواسته های اساسی هر یک از ماست. با این وجود، انتخاب محصولی که هر یک از این نیازها را برطرف کند، کار ساده ای نیست. شامپو پرومین سریتا با هدف قطع ریزش مو و رشد مجدد آنها، به بازار عرضه شده است. این محصول، با انواع موها سازگار است و گزینه ای ایده آل برای استفاده روزانه به شمار می آید. اسید آمینه های موثر و ترکیبات گیاهی فوق العاده ای که در این محصول به کار رفته اند، منجر به عملکرد بی نظیر این شامپو شده اند. عملکرد این محصول، به این صورت است که ابتدا عوامل موثر بر ریزش مو را از بین می برد و در ادامه، منجر به رشد مجدد موها و تقویت آنها می شود. از جمله ترکیبات موثر به کار رفته در فرمولاسیون این محصول، اولئانولیک اسید است. این ماده با مهار آنزیم 5-آلفا ردوکتاز، مانع از ریزش مو می شود. در ادامه، خون رسانی به پوست سر از طریق ترکیباتی مانند آپیژن و آمینکسیل صورت می گیرد. به این ترتیب با افزایش خون رسانی به پوست سر و تامین مواد مغذی فولیکول های مو، رشد مجدد آنها دور از انتظار نخواهد بود.

آمینکسیل به عنوان جایگزینی برای ماینوکسیدیل منجر به حفظ رشد موها می شود. برخلاف ماینوکسیدیل با قطع مصرف این ماده، شاهد بازگشت ریزش مو نخواهیم بود. تاثیر اسید آمینه های به کار رفته در فرمولاسیون شامپو پرومین سریتا را نباید نادیده گرفت. این اسید آمینه ها، منجر به استحکام بیشتر ریشه موها می شوند و به این ترتیب، از ریزش موها پیشگیری می کنند. در نهایت، ترکیبات گیاهی مورد استفاده در فرمولاسیون این محصول با رطوبت رسانی به موها، منجر به درخشش و لطافت موها می شوند. رزماری، نعناع فلفلی، گزنه و آلوئه ورا از جمله این ترکیبات به شمار می آیند. ناگفته نماند که این محصول، نقش مهمی در تنظیم PH مو و به دنبال آن تنظیم ترشح چربی دارد. بنابراین شامپو سریتا با فرمولاسیونی بی نظیر، ابتدا منجر به قطع ریزش مو شده و در ادامه، تحریک رشد مجدد موها را ممکن می سازد. برخورداری از موهایی لطیف و درخشان با استفاده مداوم از این محصول، دور از انتظار نخواهد بود.


نحوه مصرف شامپو پرومین سریتا با حجم 200 میلی لیتر

مقداری از شامپو پرومین سریتا را روی موهای خیس و نم دار بریزید و به مدت 2 تا 3 دقیقه، پوست سر خود را ماساژ دهید. اجازه دهید که مواد موثر در این شامپو جذب موها شده و سپس موها را آبکشی کنید.


ترکیبات شامپو پرومین سریتا با حجم 200 میلی لیتر

آب دیونیزه، کوکامیدو پروپیل بتائین30%، دسیل گلوکوزاید 50%، دسیل گلوکوزاید 50%، 1سدیم لوریل سارکوزینات، بوتیلن گلایکول، آب، پی پی جی 26 بوتت-26،پی ای جی 40، روغن کرچک هیدروژنه، آپیژنین، اولئانولیک اسید، بیوتینویل تری پپتاید1، سدیم  PCA، سدیم لاکتات، دی آمینو پیریمیدین اکساید، آرژنین، پرولین، آسپارتیک اسید، PCA، گلایسین، آلاتین، آمونیوم لورت سولفات70%، سرین، والین، ترونین، ایزولوسیون، هیستیدین، فنیل آلانین، پانتنول(پیش ساز ویتامین (B5، عصاره گزنه، عصاره نعناع فلفلی، عصاره رزماری، عصاره بابونه، اسید لاکتیک، گلیسیرین99.5%، گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، پیریدوکسین، اسانس مجاز آرایشی، دی سدیم EDTA، سدیم لوونینات، پتاسیم سوربات، آلوئه ورا


نظرات در مورد شامپو پرومین سریتا با حجم 200 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو پرومین سریتا با حجم 200 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم