شامپو ضد شوره کلیمبازول 50 هگور حجم 150 میلی لیتر
شامپو ضد شوره کلیمبازول 50 هگور حجم 150 میلی لیتر

شامپو ضد شوره کلیمبازول 50 هگور حجم 150 میلی لیتر

Hegor Climbazole 50 Anti Dandruff Shampoo 150 ml

حاوی ایمیدازول و کلیمبازول، درمان شوره و قارچ پوست سر

موارد مصرف :

درمان شوره سر
رفع قارچ پوست سر


ویژگی محصول :

رفع التهابات پوست سر
ضد خارش
برطرف کننده قرمزی پوست سر
درمان شوره شدید
ضدقارچ
حالت دهنده موها
شوینده مناسب برای انواع موها
دارای ترکیبات ضد باکتری و ضد قارچ
کاهش روند پوسته ریزی
حذف سلول های مرده کف سر
حاوی ماده ضد قارچ کلیمبازول
درمان کننده درماتیت سبوره
متناسب با PH پوست سر
رطوبت رسان
تنظیم ترشح غدد چربی پوست
نرم کننده موها


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

مشخصات شامپو ضد شوره کلیمبازول 50 هگور حجم 150 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

شامپو

شرکت سازنده

آریا شیک منطقه آزاد قشم

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

مو

نوع بسته بندی

بطری پلاستیکی

حجم محصول

150 میلی لیتر

نوع مو

انواع مو, موی معمولی

کارایی

آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده, از بین بردن سلول های مرده پوست, پاک کننده و شستشوی مو, حالت دهنده مو, ضد التهاب و التیام بخش, ضد شوره و خارش مو, ضد قارچ, کنترل چربی پوست سر, نرم کننده مو

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی شامپو ضد شوره کلیمبازول 50 هگور حجم 150 میلی لیتر

رفع شوره و قارچ پوست سر

بیماری ها، التهابات، قارچ ها و بسیاری از عوامل دیگر، زمینه ساز ایجاد شوره سر هستند. در برخی مواقع، شدت شوره سر به گونه ای است که به درمان های پزشکی نیاز دارد، اما بیشتر اوقات با شستشوی موها و کف سر، این مشکل تا حدود زیادی برطرف می شود. انتخاب شوینده مناسب در رفع شوره سر بسیار حائز اهمیت است. از این رو، اگر با معضل شوره سر مواجه هستید، شامپو ضد شوره کلیمبازول 50 هگور پیشنهاد فوق العاده ای برای این منظور به شمار می رود. این شامپوی ضد شوره، راه حلی مناسب و ایده آل برای برطرف کردن شوره سر شدید است، زیرا با مهار خارش و التهابات پوست به کاهش شوره و درمان آن کمک می کند.

یکی از عواملی که سبب ایجاد شوره سر می شود، قارچ مالاسزیا نام دارد. در صورت عدم مهار این قارچ، شوره گسترش پیدا می کند و سبب ایجاد التهاب پوست سر و قرمزی آن می شود. بدین طریق پوسته ریزی سریع تر اتفاق می افتد. برای جلوگیری از این معضل، شرکت آرایشی و بهداشتی هگور این شامپو را برای انواع موها تولید کرده است. شوره سر ممکن است در اثر مشکلات پزشکی یا عدم شستشو با شوینده ای مناسب ایجاد شود. در موارد حاد این بیماری، مراجعه به پزشک برای درمان الزامی است. استفاده از شامپو ضد شوره کلیمبازول 50 هگور به دلیل برخورداری از ترکیبات منحصر به فرد در رفع این عارضه موثر است.

در این محصول ماده ای ضد قارچ به نام ایمیدازول به کار می رود که به درمان شوره سر کمک می کند. این ماده فعالیت قارچ مالاسزیا را کاهش می دهد و از تکثیر آن جلوگیری خواهد کرد. از این طریق، التهاب و خارش پوست سر نیز کاهش پیدا می کند. در نتیجه پوسته پوسته شدن روند نزولی به خود می گیرد و به تدریج درمان شوره سر میسر می شود. کلیمبازول ماده موثر ضد قارچ دیگری است که در ترکیبات این شامپو به چشم می خورد. از طریق این ماده نگهدارنده در غلظت های نیم و دو درصد، درمان بیماری درماتیت سبوره نیز امکان پذیر است.

اسید لاکتیک یکی دیگر از ترکیبات موثر در این شامپو به حساب می آید که خواص ضدقارچ، ضدباکتری و کراتولیتیک دارد. به کمک اسید لاکتیک، PH پوست تنظیم شده و از خشکی آن جلوگیری می شود. این شامپو خاصیت مرطوب کنندگی نیز دارد و با کنترل غدد چربی، از ایجاد شوره جدید روی سر جلوگیری می کند. با تهیه این شامپو، دیگر نیازی به مراجعه نزد پزشک و صرف هزینه های گزاف برای از بین بردن شوره سر نیست، زیرا شامپو ضد شوره هگور به راحتی و در کمتر از چند هفته این مشکل را حل می کند.


نحوه مصرف شامپو ضد شوره کلیمبازول 50 هگور حجم 150 میلی لیتر

مقداری از شامپو ضد شوره کلیمبازول 50 هگور را روی موهای مرطوب ریخته و با دست به آرامی ماساژ دهید. پس از آبکشی موها باید مجددا این عمل تکرار شود. در شستشوی دوم، اجازه دهید کف به مدت دو الی سه دقیقه روی پوست سر بماند، سپس موها را آبکشی کنید. برای کسب نتیجه دلخواه، این محصول باید سه بار در هفته و به مدت چهار هفته استفاده شود.


ترکیبات شامپو ضد شوره کلیمبازول 50 هگور حجم 150 میلی لیتر

آب، سدیم لورت سولفات، لوریل گلوکوزید، دی سدیم کوکو آمفو دی استات، کوکامیدو پروپیل بتائین، کلیمبازول، PEG-15 کوکوپلی آمین، عطر، لاکتیک اسید، بنزیل سالیسیلات، بوتیل فنیل متیل پروپانول، لینالول، منیزیم نیترات، متیل کلرو ایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، منیزیم کلراید.


نظرات در مورد شامپو ضد شوره کلیمبازول 50 هگور حجم 150 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو ضد شوره کلیمبازول 50 هگور حجم 150 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم