شامپو بدن سینره حاوی عصاره آرگان حجم 250 میلی لیتر
شامپو بدن سینره حاوی عصاره آرگان حجم 250 میلی لیتر

شامپو بدن سینره حاوی عصاره آرگان حجم 250 میلی لیتر

Cinere Pure Argan Shower Gel 250 ml

فاقد مواد صابونی، شوینده و پاک کننده آلودگی های بدن

موارد مصرف :

شوینده بسیار قوی و مناسب انواع پوست
ایجاد نرمی و لطافت در پوست


ویژگی محصول :

فاقد مواد صابونی و خشک کننده پوست
ضد التهابات پوستی
دارای قدرت بالا در پاکسازی پوست
نرم کننده و لطیف کننده پوست بدن
مناسب شستشوی روزانه
متناسب با pH پوست
رطوبت رسان پوست
ایجاد حس خنکی و شادابی در پوست بدن
دارای رایحه ی آرامش بخش
رفع کننده خستگی پوست
تقویت کننده پوست
پاک کننده آلودگی های بدن


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

مشخصات شامپو بدن سینره حاوی عصاره آرگان حجم 250 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

شامپو

شرکت سازنده

سینره

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

بدن

نوع بسته بندی

بطری پلاستیکی

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

250 میلی لیتر

کارایی

تقویت و تغذیه پوست, شوینده و پاک کننده بدن, ضد التهاب و التیام بخش, مرطوب کننده, نرم کننده

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی شامپو بدن سینره حاوی عصاره آرگان حجم 250 میلی لیتر

شوینده بسیار قوی بدن، مناسب انواع پوست

اگر پوست بدن با مواد مناسب شسته نشود، به سرعت خشک شده و دچار چین و چروک خواهد شد. از این رو محصولات بهداشتی باید به گونه ای باشند که Ph پوست بدن تغییر نکند. از جمله محصولات شوینده بدن که طرفداران زیادی دارد، شامپو بدن سینره حاوی عصاره آرگان است. این شامپو در مدل pure argan، لطافت و نرمی پوست بدن را تامین می کند و مانع از خشکی و آسیب آن می شود. شامپو بدن، نقش بسیار مهمی در ایجاد طراوت و شادابی پوست دارد. امروزه دیگر استفاده از محصولات صابونی برای شستشوی بدن توصیه نمی شود، زیرا Ph آنها متناسب با اسیدیته پوست نبوده و صدمات بسیاری به آن وارد می کنند. به همین دلیل، شامپو بدن سینره در زمینه بهداشتی و مراقبتی جایگاه بالایی دارد.

این شامپو مناسب انواع پوست های چرب، خشک، مختلط و حساس بوده و همه افراد اعم از بانوان و آقایان قادر به استفاده از آن هستند. شامپو بدن سینره به دلیل برخورداری از روغن آرگان، نرمی و لطافت بی نظیری به پوست می بخشد و از خشکی آن جلوگیری می کند. به دلیل وجود این روغن بسیار پرکاربرد، طراوت و شادابی پوست بدن تامین می شود، زیرا روغن آرگان به دلیل داشتن ماده ساپونین، مرطوب کننده پوست است و خاصیت الاستیسیته پوست را افزایش می دهد. از این رو، پوست در اثر شستشو آسیبی نمی بیند. یکی دیگر از فواید این روغن، تغذیه پوست است. به این ترتیب، اسیدهای چرب ضروری، ویتامین E و آنتی اکسیدان ها به سطح زیری پوست راه پیدا می کنند و سبب تقویت آن در برابر عوامل مخرب می شوند.

به کمک این محصول، از التهابات پوستی، جوش، زخم و غیره پیشگیری می شود و حس تازگی و سرزندگی سراسر بدن را فرا می گیرد، زیرا ویتامین E موجود در روغن آرگان، خاصیت ترمیم کنندگی دارد و به سرعت سلول های مرده پوست را از بین می برد و سبب رشد سلول های جدید می شود. تمامی آلودگی ها و میکروب های سطح پوست با استفاده از این شامپو بدن به راحتی زدوده می شوند و حس طراوت و شادابی به افراد القا خواهد شد. نمک دریایی به کار رفته شده در این محصول نیز خاصیت مرطوب کنندگی و شاداب کنندگی دارد و خستگی پوست را از بین می برد. این ماده منافذ باز پوست را کوچک می کند تا عوامل میکروب زا به پوست نفوذ پیدا نکنند. همچنین نمک دریا در درمان آکنه، سم زدایی پوست و لایه برداری آن نقش به سزایی دارد. شامپو بدن سینره حاوی عصاره آرگان، دارای رایحه ای دلنشین است و جهت مصرف روزانه استفاده می شود. به دلیل عدم استفاده از هیچ گونه ماده صابونی، پارابن و مواد التهاب زا، تقاضا برای خرید این شامپو بدن روز به روز در حال افزایش است.


نحوه مصرف شامپو بدن سینره حاوی عصاره آرگان حجم 250 میلی لیتر

مقدار مناسبی از شامپو بدن سینره حاوی عصاره آرگان را روی لیف خیس ریخته و با آب مخلوط کنید که کف ایجاد شود. سپس بدن خود را مرطوب کرده و با کف به دست آمده آن را بشویید. در صورتی که از وان جهت شستشو استفاده می نمایید، حدود یک فنجان از این شامپو را توی وان ریخته و در آن به مدت ده دقیقه بنشینید که تمامی آلودگی ها بدن از بین برود. سپس بدن خود را با آب ولرم بشویید. این شامپو بدن مناسب استفاده روزانه است.


ترکیبات شامپو بدن سینره حاوی عصاره آرگان حجم 250 میلی لیتر

آب، سدیم لوریل اتر سولفات، کوکامیدو پروپیل بتایین، دی سدیم لورت سولفوسوکسینات، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، پلی کواترنیوم -7، گلوکوم ای-20، c12-30 آلکیل لاکتات، گلیسیرین، آکریلات کوپلیمر، تری اتانول آمین، هیدروکسی پروپیل گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم، روغن آرگان، نک، ا.د.ت.آ، کلرو متیل ایزو تیازولینون، متیل ایزو تیازولینون، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی


نظرات در مورد شامپو بدن سینره حاوی عصاره آرگان حجم 250 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو بدن سینره حاوی عصاره آرگان حجم 250 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم