شامپو آنتی ایج جینسینگ هگور حجم 200 میلی لیتر
شامپو آنتی ایج جینسینگ هگور حجم 200 میلی لیتر

شامپو آنتی ایج جینسینگ هگور حجم 200 میلی لیتر

Hegor Ginseng Shampoo (Anti Age) 200 ml

حاوی عصاره های گیاهی و ویتامین E، شوینده و تقویت کننده موها

موارد مصرف :

تقویت کردن موها در برابر رادیکال های آزاد
ترمیم کردن و بازسازی موهای آسیب دیده


ویژگی محصول :

ضد قارچ و باکتری
ضد شوره
جلوگیری از آسیب به مو
ضدالتهاب و قرمزی پوست سر
نرم کننده موها
درخشان کننده موها
ضد خارش
حالت دهنده مو
حجم دهنده و پرپشت کننده
فرموله شده برای انواع موها
پاکسازی آلودگی های مو
التیام دهنده پوست های حساس
حاوی عصاره های گیاهی و ویتامین E
ترمیم کننده
رطوبت رسان موها
تغذیه رسانی به مو


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

مشخصات شامپو آنتی ایج جینسینگ هگور حجم 200 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

شامپو

شرکت سازنده

بیلی کریت

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

مو

نوع بسته بندی

تیوپ

حجم محصول

200 میلی لیتر

نوع مو

انواع مو, موی معمولی

کد بهداشتی

11/368

کارایی

آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده, پاک کننده و شستشوی مو, ترمیم کننده مو, تغذیه کننده مو, تقویت کننده و ضد ریزش مو, حالت دهنده مو, حجم دهنده مو, درخشان و براق کننده مو, ضد التهاب و التیام بخش, ضد شوره و خارش مو, ضد قارچ, ضد قرمزی پوست, نرم کننده مو

کشور سازنده

فرانسه


توضیحات تکمیلی شامپو آنتی ایج جینسینگ هگور حجم 200 میلی لیتر

ترمیم و تقویت کننده موها در برابر رادیکال های آزاد

امروزه محصولات بهداشتی و آرایشی تنوع گسترده ای پیدا کرده اند به گونه ای که شاید انتخاب بهترین برند برای مصرف کننده بسیار سخت باشد. از این رو برای شستشوی موها، شامپو آنتی ایج جینسینگ هگور پیشنهاد فوق العاده ای است. این شامپو حاوی عصاره جینسینگ و صمغ گیاه گوار است که در حفاظت از کوتیکول مو و جلوگیری از آسیب به آن نقش موثری دارد. کاهش حجم موها و ریزش آنها در اثر عدم تقویت، عوامل محیطی و بسیاری از دلایل دیگر رخ می دهد. برای از بین بردن رادیکال های آزاد و تقویت موها، شامپو آنتی ایج هگور، گزینه ای ایده آل است.

این شامپو با ترکیبات و محتویات منحصر به فرد خود برای شستشوی انواع موها به کار می رود. تمامی موهای خشک، آسیب دیده و نازک با مصرف این شامپو در مدت کوتاهی ترمیم می شوند. عصاره جینسینگ تاثیرگذارترین ترکیب در این شامپو است که با کمک به افزایش سلول های پوستی در سر، به تقویت فولیکول های مو می پردازد. این عصاره رشد موها را سرعت می بخشد و از آسیب دیدن و شکنندگی آنها جلوگیری می کند. فولیکول های مو مواد مغذی مورد نیاز خود را از عصاره جینسینگ به دست می آورند و به این ترتیب، محکم تر می شوند. این عصاره با تقویت موها از ریزش آنها جلوگیری می کند. یکی دیگر از خواص این عصاره، ضد شوره بودن آن است، بنابراین با شستشوی موها، پوسته های اضافی و قارچ های مولد شوره سر از بین می روند.

روغن آووکادو یکی دیگر از ترکیبات گیاهی موجود در این شامپو است که برای تامین رطوبت مورد نیاز مو و پوست سر کابرد دارد. این روغن در شامپو آنتی ایج جینسینگ هگور از خشک شدن و نازک شدن تارهای مو جلوگیری می کند و پروتئین، اسیدهای آمینه و ویتامین های مورد نیاز مو سریع تر به آن می رسد. روغن آووکادو تمامی التهابات پوست سر را تسکین می دهد و به سالم ماندن موها و نرمی آنها کمک می کند. در محتویات شامپو هگور، روغن جوانه گندم نیز استفاده می شود. این روغن گیاهی حاوی ویتامین E و سایر مواد مورد نیاز مو است که به راحتی توسط پوست سر جذب می شوند. ویتامین E، ترمیم کننده موهای آسیب دیده به شمار می رود و خشکی، مو خوره و وز موها را کاهش می دهد. به کمک این روغن، موها خوش حالت می شوند و درخشش چشم نوازی را به نمایش می گذارند. با شامپو آنتی ایج هگور، تمامی آلودگی ها و رادیکال های آزاد از بین می روند و لایه ای محافظ روی ساقه موها ایجاد می شود که از آنها در برابر عوامل محیطی محافظت می کند.


نحوه مصرف شامپو آنتی ایج جینسینگ هگور حجم 200 میلی لیتر

مقداری از شامپو آنتی ایج جینسینگ هگور را روی موی خیس ریخته و ماساژ دهید. با ایجاد کف روی سر، موها را شستشو دهید. بار دوم نیز همین عمل را تکرار کنید و اجازه دهید کف به مدت دو الی سه دقیقه روی پوست سر باقی بماند. سپس موها را به آرامی ماساژ دهید. بعد از استفاده از این شامپو، لوسیون، ماسک مو و نرم کننده ها به تقویت ریشه موها و نرم شدن آنها کمک می کنند.


ترکیبات شامپو آنتی ایج جینسینگ هگور حجم 200 میلی لیتر

آب، سدیم لورت سولفات، لوریل پلی گلوکز، کوکامید پروپیل بتائین، سدیم لوریول آمینو اسید جو، پلی کواترنیوم 7، گلیکول دی استئارات ، عصاره جنسینگ پروپیلن گلیکول، گریپ فروت، هیدروکسی پروپیل گوار، هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، لاکتیک اسید، عطر، پلی گلیسریل 3 دی استئارات، پلی سوربات 60، میریستیل اسید، پالمیتیک اسید، استئاریک اسید، آرد گندم، روغن آووکادو، متیل کلرو ایزو تیازولینون، متیل ایزو تیازولینون، بنزیل الکل


نظرات در مورد شامپو آنتی ایج جینسینگ هگور حجم 200 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو آنتی ایج جینسینگ هگور حجم 200 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم