سی سی کرم ایکلن پلاس نوروا با حجم 40 میلی لیتر
سی سی کرم ایکلن پلاس نوروا با حجم 40 میلی لیتر

سی سی کرم ایکلن پلاس نوروا با حجم 40 میلی لیتر

Noreva Iklen+ CC Crème 40ml

حاوی روسینول (0.3٪) ، ضد لک و ضد چروک قوی ، مناسب پوست های لک دار

موارد مصرف :

ضد لک و ضد چروک قوی
پوشش مناسب به عنوان پایه آرایش


ویژگی محصول :

ضد لک قوی
ضد پیری و چروک پوست
مناسب برای درمان کک و مک و لنتیگو
حاوی رنگدانه های طبیعی برای پوشش پوست و یکدست کردن آن
قابل استفاده برای پایه آرایش
دارای روسینول برای کاهش اثر لکه ها
مرطوب کننده ایده آل
صاف کننده پوست
فاقد پارابن


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

مشخصات سی سی کرم ایکلن پلاس نوروا با حجم 40 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

کرم

شرکت سازنده

نوروا (Noreva)

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

صورت

نوع بسته بندی

تیوپی

نوع پوست

پوست های لک دار

حجم محصول

40 میلی لیتر

کارایی

پایه آرایش, جلوگیری از ایجاد علائم پیری پوست, ضد چین و چروک, ضد لک, مرطوب کننده

کشور سازنده

فرانسه


توضیحات تکمیلی سی سی کرم ایکلن پلاس نوروا با حجم 40 میلی لیتر

ضد لک و ضد چروک قوی- اصلاح کننده، مرطوب کننده و صاف کننده پوست

شاید شما هم نام سی سی کرم به گوشتان خورده باشد. محصولی که چندسالی است در بازار دیده شده و برندهای مختلف با کمی تفاوت در فرمولاسیون آنها، سعی در تولید این محصول مراقبت از پوست داشته اند. سی سی کرم، در واقع مخفف کرم های کنترل تناژ صورت یا رنگ هستند که هر نوع ضایعه ای که باعث تغییر در رنگ پوست فرد می شود را اصلاح کرده و با درمان لکه های پوستی، از بروز مجدد آنها جلوگیری می نماید. این کرم ها، مجموعه ای ترکیبات موثر و ضروری برای پوست هستند که استفاده از آن، فرد را از وجود هر نوع محصول دیگر پوستی، بی نیاز می کند. این کرم ها، همچنین دارای اثر پوشانندگی مناسبی هستند و همزمان با درمان طولانی مدت لک ها و رنگ پوست صورت، به صورت موقت و فوری، ظاهری یکدست و زیبا به پوست می بخشند.

البته مقدار کاور این کرم ها، در برندهای مختلف متفاوت هستند و ممکن است تفاوت هایی در ساختار این محصول وجود داشته باشد، اما اساس کار همه آنها یکسان است. یکی از بهترین انواع این کرم ها، از برند نوروای فرانسه می باشد که سی سی کرم ایکلن پلاس نام دارد. سی سی کرم ایکلن پلاس نوروا، یک محصول ضد چروک و ضد لک روزانه می باشد که علاوه بر کاهش روند پیری و چروکیدگی پوست و از بین بردن لک ها مانند کک و مک و لنتیگو، پوست را مرطوب کرده و با قدرت پوشانندگی خود، عیوب و نقص های پوستی را اصلاح و آن را یکدست می کند. این محصول با داشتن رنگدانه های طبیعی، ظاهری یکنواخت و زیبا به پوست می بخشد. ترکیبات موجود در این کرم، شامل مواد مختلفی هستند که هرکدام، وظایف معینی را در ترمیم و بازسازی پوست برعهده دارند.

از جمله این مواد، روسینول (0.3٪) است که نقش موثری در سنتز ملانین داشته و باعث حذف و کمرنگ تر شدن لکه های پوست می شود. سرامیدها و گروهی از مواد که پیش ساز این ماده محسوب می شوند نیز بخش دیگری از ترکیبات سی سی کرم ایکلن پلاس نوروا هستند که عمل یکدست کردن پوست و آبرسانی را بر عهده دارند. همچنین، عصاره بابونه که در تسکین دهندگی پوست، اثر ویژه ای برجای می گذارد. در واقع با کمک این ترکیبات، عملکرد چندگانه این سی سی کرم در شادابی پوست، ایجاد ظاهری یکنواخت و عاری از نواقص و مرطوب نگهداشتن پوست، به نتیجه می رسد و همانطور که اشاره شد، با وجود رنگدانه های طبیعی در این محصول، تیرگی ها و لکه های پوستی پوشانده شده و زیرساز عالی برای آرایش صورت، محسوب می شود. 


نحوه مصرف سی سی کرم ایکلن پلاس نوروا با حجم 40 میلی لیتر

صبح ها، مقداری از سی سی کرم ایکلن پلاس نوروا را بر روی پوست تمیز و خشک خود بمالید و با ضربات آرام نوک انگشتان، از سمت داخل به خارج بکشید و به جذب بهتر آن کمک کنید.


ترکیبات سی سی کرم ایکلن پلاس نوروا با حجم 40 میلی لیتر

Aqua, Cyclopentasiloxane, CI 77891 (Titanium Dioxide), Propanediol, Disteardimonium Hectorite, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Cetyl PEG/PPG/-10 Dimethicone, Bis PEG-PPG-14/14 Dimethicone, CI 77492 (Iron Oxides), Magnesium Sulfate, Dimethiconol, Bisabolol, Tocopheryl Acetate, Caprylyl Glycol, 4-Butylresorcinol, Sodium Benzoate, CI 77491 (Iron Oxides), Potassium Sorbate, Chlorphenesin, Sodium Lauroyl Lactylate, Disodium Edta, CI 77499 (Iron Oxides), Aluminium Hyrdoxide, Xanthan Gum, Caprylhydroxamic Acid, Glycerin, Dimethiconol, Disodium Stearoyl Glutamate, Ceramide AP, Phytosphingosine, Cholesterol, Carbomer, Ethylhexylglycerin, Ceramide EOP, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Triisopropanolamine.


نظرات در مورد سی سی کرم ایکلن پلاس نوروا با حجم 40 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سی سی کرم ایکلن پلاس نوروا با حجم 40 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم