سرم ویتامین C پریم با حجم 30 میلی لیتر
سرم ویتامین C پریم با حجم 30 میلی لیتر

سرم ویتامین C پریم با حجم 30 میلی لیتر

Prime Vitamin C Serum 30 ml

حاوی ویتامین C ، روشن کننده پوست ، مناسب انواع پوست

موارد مصرف :

روشن کننده پوست
تقویت کردن پوست و جوانسازی آن


ویژگی محصول :

رطوبت رسان پوست
ضد چین و چروک
رفع خشکی پوست
تغذیه رسان پوست
دارای ترکیبات گیاهی
حاوی ویتامین C و E
شفاف کننده
روشن کننده پوست
کمک به نرمی و لطافت پوست
ترمیم کننده بافت های آسیب دیده
ایجاد حس شادابی در پوست
مناسب برای انواع پوست
رفع جای جوش و کک و مک
محافظ پوست در برابر رادیکال های آزاد
کلاژن ساز
مناسب برای استفاده روزانه
افزایش خاصیت ارتجاعی پوست


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی سرم ویتامین C پریم با حجم 30 میلی لیتر

نقد سرم حاوی ویتامین C پریم

برخورداری از پوستی شاداب و باطراوت آرزوی هریک از ما است، اما کدام محصولات پوستی ما را به این هدف نزدیک‌تر می‌ کنند؟ برندهای مختلفی در راستای مراقبت از پوست اقدام به تولید محصولات متنوع کرده‌اند. پریم، از جمله برندهای ایرانی مطرح در بازار به شمار می‌ آید که اقدام به تولید محصولات مراقبتی پوست کرده‌ است. سرم حاوی ویتامین C پریم نیز از جمله این محصولات شمرده می‌ شود.

همانطور که می‌ دانید، ویتامین C خواص بیشماری برای پوست دارد و شادابی پوست شما را تضمین می‌ کند، اما ویژگی‌ های سرم ویتامین سی پریم کدام است؟ آیا این محصول انتظارات ما از یک محصول مراقبتی را برآورده می‌ کند؟ در صورتی‌ که به دنبال خرید محصول مراقبتی ایده‌ آلی هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید. ما بر اساس نظرات کاربران، به ارزیابی و نقد این محصول خواهیم پرداخت و در نهایت نیز جمع بندی جامعی را به شما ارائه می‌کنیم.

سرم حاوی ویتامین C پریم را بیشتر بشناسید

سرم ویتامین سی به گفته برند پریم، محصولی منحصر‌ به‌ فرد است که به پوست شما جان تازه‌ ای می‌بخشد. جالب است بدانید که ویتامین C، ماده‌ ای بی‌ خطر برای انواع پوست‌ ها به شمار می‌آید. استفاده از این ویتامین، هیچ‌گونه اثر سوئی برای پوست نخواهد‌ داشت، اما برند پریم این محصول را بیشتر برای افراد دارای پوست کک‌ و‌ مکی فرموله کرده‌ است. سایر ویژگی‌ های این محصول چیست؟

روشن کنندگی پوست

ویتامین C، معجزه‌ ای برای پوست به شمار می‌آید. این ماده در از بین بردن لکه‌ های پوستی به خوبی عمل می‌ کند و به‌ طور مستقیم، بر رنگدانه‌ های پوستی تاثیر می‌ گذارد. ویتامین سی، تاثیر حیرت‌ انگیزی بر درخشش و جوانی پوست دارد و به کاهش تیرگی پوست کمک خواهد‌ کرد.

تحقق رویای پوستی شاداب و جوان

ویتامین سی، به طور مستقیم بر کلاژن‌ سازی پوست تاثیر می‌ گذارد. کلاژن نیز یک پروتئین طبیعی است که با گذشت زمان تخلیه می‌شود. هنگامی که کلاژن پوست رو به تحلیل می‌ رود، خطوط ریز و چین و چروک را روی پوست شاهد خواهیم بود. البته بر اساس ادعای پریم، سرم ویتامین C محصول ایده‌ آلی برای تحریک کلاژن‌ سازی و سفتی پوست است.

آبرسانی و مرطوب کنندگی منحصر‌ به‌ فرد

منیزیم اسکوربیل فسفات، از جمله اصلی‌ ترین مشتقات ویتامین سی به شمار می‌آید. این ماده، نقش مهمی در آبرسانی پوست دارد، بدین صورت که این ماده مانع از کاهش آب ترانسپیدرمال سلول‌ های پوست می‌ شود. بدین ترتیب، سلول‌ ها رطوبت مورد نیاز خود را حفظ خواهند کرد و شاداب و باطراوت باقی می‌ مانند. هر آنچه بیان شد، تنها ادعاهای برند پریم در رابطه با محصول تولیدی خود است. به نظر شما کدام یک از این گفته‌ ها حقیقت دارد؟

نقاط قوت و ضعف سرم ویتامین C پریم را از دید کاربران بشناسید!

حال که شناخت اولیه ای از سرم ویتامین C پیدا کردیم، قصد داریم که به کمک نظرات کاربران هر آنچه بیان شد را به طور جزئی مورد بررسی قرار دهیم. باز خورد کاربرانی که از این محصول استفاده کرده‌اند، چه بوده‌ است؟ کدام یک از ادعاهای برند پریم در رابطه با این محصول درست است؟ بگذارید این سوالات را کاربران پاسخ دهند!

نرمی و لطافت باور نکردنی

اغلب کاربران، از خاصیت مرطوب‌ کنندگی و نرم‌ کنندگی این محصول رضایت داشتند. البته در ترکیب این محصول نیز موادی مانند عصاره چای سبز و عصاره رز وحشی به کار رفته‌ است که به لطافت هر چه بیشتر پوست کمک می‌ کند.

روشن کننده بی نظیر پوست

کاربران بر این باور بودند که در اثر استفاده مداوم از این محصول، داشتن پوستی روشن‌ تر و شفاف‌ تر را تجربه کرده‌ اند. ویتامین سی با تاثیر مستقیم بر رنگدانه های پوستی نه تنها لکه‌ های ناشی از تاثیرات نامطلوب نور خورشید را از بین می‌ برد، بلکه تاثیر چشمگیری بر روشن شدن پوست دارد. از این گذشته، عصاره گریپ‌ فروت نیز منبعی غنی از آنتی‌ اکسیدان‌ ها است که مانع از اثر نامطلوب رادیکال‌ های آزاد می‌ شود.

تحریک کلاژن سازی و سفت کننده پوست

کاربران زیادی در رابطه با کاهش خطوط و چین و چروک‌ ها از این محصول رضایت داشتند. همانطور که پیش تر بدان پرداختیم، ویتامین سی با تحریک کلاژن سازی، به شادابی و الاستیته پوست کمک می‌ کند. سرم حاوی ویتامین C پریم با عصاره گیاهان مختلف و آنتی‌اکسیدان‌ های گوناگون فرموله شده‌ است. از طرفی ویتامین E موجود در این محصول، مانع از پیری زودرس پوست خواهد شد. بنابراین این سرم به دلیل برخورداری از مواد ترکیبات مخصوص، با پیری و خستگی پوست مبارزه می‌ کند و شادابی و طراوت بی نظیری را به پوست شما هدیه خواهد داد.

مانعی در برابر لکه‌های پوستی

کاربران، از تاثیر این محصول بر لکه‌ های پوستی خود اظهار رضایت کردند. همان طور که برند پریم نیز ادعا داشت، این سرم برای افراد دارای کک و مک محصول ایده‌ آلی به نظر می‌ رسد. کاربران به تاثیر این سرم بر لکه‌ های قهوه‌ ای اعتراف کرده بودند. بنابراین اگر به دنبال محصولی به منظور پیشگیری از بروز لکه‌ ها یا کمرنگ شدن آنها هستید، این محصول از نظر کاربران ایده‌ آل به نظر می‌رسد. آسیب‌ هایی که نور خورشید برای پوست به دنبال دارد، توسط رادیکال‌ های آزاد به وجود می‌ آیند. این رادیکال‌ ها، الکترون‌ های سرگردانی هستند که با پوست شما واکنش می‌ دهند. ویتامین سی با برخورداری از آنتی‌ اکسیدان‌ها، الکترون مورد نیاز رادیکال‌ ها را در اختیار آنها قرار می‌ دهد و بدین ترتیب، از پوست شما محافظت خواهند کرد.

قیمت بالا

اگرچه تعداد بیشماری از کاربران از اثربخشی این محصول رضایت داشتند، با این حال این افراد سرم حاوی ویتامین C پریم را گران قیمت می‌ دانستند. البته لازم به ذکر است که این محصول، در حجم 30 میلی لیتری به عرضه می‌ شود. به همین خاطر است که کاربران این محصول را در مقابل حجم کم آن گران می‌دانند.

نتیجه‌گیری نهایی و نظرات کاربران

در صورتی که به دنبال برخورداری از پوستی شفاف و شاداب هستید، لازم است که تمهیداتی را بدین منظور در نظر بگیرید. این سرم ویتامین C، از جمله محصولات پرطرفدار برند پریم است که مزایای بی‌ شماری را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌ دهد. ترکیبات این محصول، سرشار از عصاره‌های گیاهی است که این مواد، لطافت و نرمی را به پوست شما هدیه می‌ دهند. از طرفی این محصول با تحریک کلاژن‌ سازی پوست، خاصیت ارتجاعی آن را بهبود می‌ بخشد. بدین ترتیب، از بروز خطوط و چین و چروک‌های پوستی جلوگیری خواهد شد.

آنتی‌ اکسیدان‌ های موجود در این محصول، مانع از اثرات مضر نور خورشید می‌ شود. تاثیر ویتامین سی بر رنگدانه‌ های پوستی بر هیچکس پوشیده نیست، به همین خاطر استفاده از این محصول، کاهش لکه‌ های پوستی و روشن شدن آنها را به دنبال خواهد داشت. با این اوصاف، به نظر می‌رسد که قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده‌ است، غیر منطقی نباشد. این سرم ویتامین C، موفق به کسب امتیاز 4.3 از 5 در سایت دیجی کالا شده‌ است که نشان از رضایت کاربران دارد.


مشخصات سرم ویتامین C پریم با حجم 30 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

سرم

شرکت سازنده

دکتر اخوی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

بدن, صورت

نوع بسته بندی

شیشه ای

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

30 میلی لیتر

کد بهداشتی

17284/56

کارایی

تحریک کلاژن سازی, ترمیم کننده پوست, تقویت و تغذیه پوست, جوانسازی پوست, درمان جای جوش, روشن کننده پوست, ضد چین و چروک, مرطوب کننده, نرم کننده

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی سرم ویتامین C پریم با حجم 30 میلی لیتر

روشن کننده و تقویت کننده پوست

پیری پوست و ظاهر شدن چین و چروک، یکی از دغدغه های اصلی خانم ها و آقایان است. بدون شک، نور خورشید، افزایش سن، عدم توجه به پوست و سایر عوامل دیگر، رطوبت، شادابی و جوانی پوست را از بین می برند. از این رو، شرکت آرایشی و بهداشتی پریم دست به تولید محصولی شگفت انگیز به نام سرم ویتامین C پریم زده است. این سرم به دلیل خواص چندگانه ای که دارد، تمامی نیازهای مصرف کنندگان را برطرف می کند. این سرم ویتامین C، یکی از مفیدترین محصولات آرایشی و بهداشتی است که جهت استفاده روزانه کاربرد دارد. این محصول به دلیل برخورداری از محتویات گیاهی، خواص متعدد و چندگانه ای دارد. از این رو با تهیه سرم ویتامین C، در هزینه های مصرف کنندگان برای خرید محصولات جداگانه صرفه جویی می شود.

سرم مورد نظر، برای انواع پوست ها به کار می رود و تمامی مردان و زنان قادر به استفاده از آن هستند. بدون شک، ویتامین C بارزترین ماده به کار رفته در این سرم است که از عصاره روغنی میوه پرتقال به دست می آید. این عصاره، نقش اساسی و مهمی در حفظ رطوبت پوست و روشن کردن آن دارد. از جمله خواص دیگر ویتامین C، می توان به کلاژن سازی، محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد، جوان کنندگی، ضد چین و چروک، نرم کنندگی، رفع کننده افتادگی پوست و ضدلک اشاره کرد. به همین دلیل سرم ویتامین C پریم، مشکلات پوستی و نگرانی ها در مورد بروز آنها را از بین می برد. در کنار این ویتامین، ترکیبات گیاهی دیگر در سرم پریم نظیر روغن کرچک هیدروژنه و روغن آرگان سبب سفت شدن پوست می شود. این ویژگی، چروک ها و افتادگی پوست را از بین می برد و جوانسازی آن را به ارمغان می آورد.

روغن کرچک، پاکسازی پوست را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد و از خشکی آن جلوگیری می کند. روغن آرگان نیز به دلیل خواص متنوع خود، کاربرد گسترده ای دارد. در این سرم ویتامینه، عصاره گل رز وحشی، عصاره چای سبز، عصاره گل میخک و گریپ فروت به کار رفته است که تمامی آنها، سبب شفاف سازی پوست و تقویت آن می شوند. از این طریق، تمامی کک و مک های روی پوست و جای لکه های جوش از بین می روند و پوست، یکدست و صاف دیده می شود. به دلیل وجود آنتی اکسیدان های قوی در عصاره این گیاهان، پوست مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت می کند و از احتمال ظاهر شدن چین و چروک روی پوست کاسته می شود. همچنین قدرت لایه برداری طبیعی این محصول، سبب جلب رضایت مصرف کنندگان شده است.


نحوه مصرف سرم ویتامین C پریم با حجم 30 میلی لیتر

جهت استفاده روزانه از سرم ویتامین C پریم، باید در ابتدا پوست را از هر گونه آلودگی پاک کرد. سپس این سرم را روی پوست با حرکت دورانی انگشتان پخش کرد. در این صورت؛ جذب آن سریع تر اتفاق می افتد. جهت مشاهده تاثیرات این محصول، بهتر است صبح و شب از این سرم استفاده شود.


ترکیبات سرم ویتامین C پریم با حجم 30 میلی لیتر

آب دیونیزه، گلیسیرین، پروپیلن گلیکول، سدیم اسکوربیل فسفات، سدیم هیالورونات، PEG-40 روغن کرچک هیدروژنه، کلسیم آسکوربات، نیاسینامید، تری  هیدروکسی استئارین، کاپریلیل گلیکول، فنوکسی اتانول، روغن آرگان، عصاره روغنی میوه پرتقال، عصاره چای سبز، عصاره گریپ فروت، عصاره گل عینک، عصاره گل رز وحشی، توکوفریل استات (ویتامین E)، صمغ زانتان، سیتریک اسید، بوتیلیتد هیدروکسی تولوئن، اسانس، رنگ


نظرات در مورد سرم ویتامین C پریم با حجم 30 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم ویتامین C پریم با حجم 30 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم