سرم نرم کننده تخصصی مو RS پریم با حجم 120 میلی لیتر
سرم نرم کننده تخصصی مو RS پریم با حجم 120 میلی لیتر

سرم نرم کننده تخصصی مو RS پریم با حجم 120 میلی لیتر

RS Expertise No Frizz Serum

حاوی ویتامین E ، برطرف کردن وز و موخوره ، مناسب افراد دارای موهای وز و مجعد

موارد مصرف :

برطرف کردن وز و موخوره
لطافت و نرمی مو
درخشندگی خیره کننده مو
محافظت از موها در برابر حرارت
جلوگیری از وز شدن مو
پیشگیری از موخوره
حالت دادن به موها
تغذیه موها
رطوبت رسانی به مو


ویژگی محصول :

محصولی ایده آل برای افراد دارای موهای فر و مجعد
برخورداری از ویتامین E و محافظت از مو در برابر رادیکال های آزاد
برخورداری از روغن های بائوباب و اینکا اینچی
تامین اسیدهای چرب مورد نیاز ساقه مو
تغذیه مو با برخورداری از ویتامین D3
حفاظت از موها هنگام استفاده از دستگاه های حالت دهنده مو
تامین رطوبت مورد نیاز مو
حالت دادن به مو
درخشان کننده مو
رفع وزی مو و موخوره


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی سرم نرم کننده تخصصی مو RS پریم با حجم 120 میلی لیتر

نقد سرم نرم کننده تخصصی مو پریم (RC)

در بخش توضیحات محصول، به ارزیابی این سرم مو از دید سازندگان این محصول پرداختیم. اما این اطلاعات برای قضاوت این محصول کافی نیستند، چرا که تنها مصرف کنندگان امکان نظردهی نهایی را دارند.

نقاط قوت و ضعف سرم نرم کننده تخصصی مو پریم (RC) از دید کاربران

حال که به خوبی با خصوصیات این سرم مو آشنا شدیم، نوبت به بررسی آن از نظر کاربران می رسد. آیا کاربران از انتخاب این محصول رضایت داشتند؟ چه عواملی منجر به جلب رضایت آنان شده بود یا چه ویژگی سبب نارضایتی آنان بود؟

عدم چرب شدن مو

کاربران، از این محصول به علت نرمی و لطافت بی نظیری که به موها می دهد، اظهار رضایت داشتند. این افراد، معتقد بودند که این محصول به هیچ عنوان احساس چربی به موهای شما نمی دهد. با این حال، نظرات مخالفی هم در این میان به چشم می خورد. کاربران بر این باور بودند که پس از مصرف این محصول، باید به آن فرصت جذب داد. در این صورت دیگر خبری از چربی مو نخواهد بود.

نرمی و لطافت باورنکردنی موها

کاربران بر این باور بودند که در اثر استفاده این محصول، دیگر شاهد وز شدن موهای خود نبوده اند. البته این مورد تنها عامل رضایت آنها از این محصول نبود. کاربران از کاهش موخوره های خود نیز خبر داده بودند و به همین دلیل، ابراز خوشحالی می کردند. این محصول با نرم کردن موها، مانع از گره خوردگی آنها می شود. البته این اثر را بیش از عامل دیگری باید مدیون روغن های مختلف موجود در این محصول بدانیم.

درخشش و براقی خیره کننده مو

کاربران در رابطه با درخشش خیره کننده این محصول، اتفاق نظر داشتند. این افراد، رایحه سرم نرم کننده تخصصی مو پریم (RC) را دلپذیر و خوشبو می دانستند. البته در نظر داشته باشید که این محصول با برخورداری از ویتامین های متعدد، منجر به حفاظت از موی شما و رطوبت رسانی به آن می شود. با تغذیه موها، شاهد درخشش خیره کننده آنها خواهید بود.

احساس سبک بودن روی مو

کاربران بیان کردند که در اثر استفاده از این محصول، به هیچ عنوان احساس سنگینی نداشتند. این افراد، این سرم مو را سبک و ایده آل می دانستند.

حالت دهی منحصر به فرد

کاربران بیان کردند که حالت دهی موها پس از استفاده از سرم نرم کننده تخصصی مو پریم (RC)، ساده تر می شود. به همین خاطر، استفاده از این سرم برای حالت دهی به موها را ایده آل می دانستند. این محصول با حفظ رطوبت مورد نیاز موها، به حالت گیری بهتر و زیباتر آنها کمک می کند.

قیمت مناسب در مقایسه با کارآیی بی نظیر

کاربران حتی از قیمتی که برای این محصول تعیین شده بود نیز اظهار رضایت داشتند. این افراد، ارزش این سرم را در مقابل عملکرد فوق العاده ای که دارد، ایده آل می دانستند. همین امر نیز منجر به جلب رضایت آنان شده بود.


مشخصات سرم نرم کننده تخصصی مو RS پریم با حجم 120 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

سرم

شرکت سازنده

دکتر اخوی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

مو

نوع بسته بندی

تیوپ پمپی

حجم محصول

120 میلی لیتر

نوع مو

موی وز و مجعد

کارایی

پیشگیری و درمان موخوره, تغذیه کننده مو, حالت دهنده مو, درخشان و براق کننده مو, ضد وز مو, مرطوب کننده, نرم کننده مو

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی سرم نرم کننده تخصصی مو RS پریم با حجم 120 میلی لیتر

محصولی ایده آل جهت برطرف کردن وز و موخوره

همه ما از داشتن موهایی نرم، لطیف و درخشان لذت می بریم و به دنبال راهکاری ایده آل برای دستیابی به این مهم هستیم. سرم نرم کننده تخصصی مو RS پریم با هدف رفع نیازهای موی ما، به بازار عرضه شده است. این محصول فوق العاده، برای افرادی با موهای وز فرموله شده است. فرقی نمی کند که موهای شما در اثر رطوبت کم یا استفاده مداوم از مواد شیمیایی وز شده باشد، این محصول موهای شما را لطیف و نرم می کند، اما این محصول چه عملکرد به خصوصی دارد؟ در فرمولاسیون این سرم نرم کننده، از روغن اینکا اینچی استفاده شده است. این ماده، اسیدهای چرب مورد نیاز موهای شما مانند امگا 3، 6 و 9 را تامین می نماید. بدین ترتیب، ساقه های مو به کمک این مواد تغذیه می شوند. از دیگر ترکیبات به کار رفته در فرمولاسیون این ماده، روغن بائوباب است. این ماده نیز منبعی غنی از ویتامین D3 است که با تغذیه مو، منجر به تقویت آن می شود.

این محصول بی نظیر، از موهای شما در برابر عوامل آسیب زای بیرونی محافظت می کند. بدین ترتیب با مصرف مدام آن، دیگر شاهد وز شدن موی خود نخواهید بود. البته خصوصیات ایده آل سرم نرم کننده تخصصی مو RS پریم به همین موارد محدود نمی شود. این محصول با برخورداری از ویتامین های E و A، به خوبی نیازهای موی شما را برطرف خواهد کرد. این مواد، درخشندگی خیره کننده ای به موهای شما می بخشد و منجر به زیبایی باورنکردنی آنها می شود. جالب است بدانید که این محصول، از موهای شما برابر در حرارت های ناشی از اتوی مو یا سشوار محافظت خواهد کرد. اگر چه در فرمولاسیون این محصول از روغن های متعددی استفاده شده است، اما این مواد به هیچ عنوان منجر به چرب شدن موی شما نمی شوند. در نهایت اگر موهایی فر یا مجعد دارید و به دنبال راهکاری منحصر به فرد برای درخشندگی آنها و پیشگیری از وز شدن آنها هستید، سرم موی پریم همان معجزه ای است که به دنبال آن هستید. 


نحوه مصرف سرم نرم کننده تخصصی مو RS پریم با حجم 120 میلی لیتر

مقدار مشخصی از سرم نرم کننده تخصصی مو RS پریم را روی کف دست خود پمپ کنید. در ادامه، این سرم را روی ساقه مو و نواحی پایین آن بمالید و آن را به طور یکنواخت، روی موها پخش کنید. بعد از مصرف این محصول، امکان استفاده از دستگاه های حرارتی را خواهید داشت. شما این امکان را دارید که این محصول را روی موهای خشک یا نم دار استعمال کنید.


ترکیبات سرم نرم کننده تخصصی مو RS پریم با حجم 120 میلی لیتر

روغن اینکا اینچی، روغن بائوباب، فیلتر ضد آفتاب، ویتامین E


نظرات در مورد سرم نرم کننده تخصصی مو RS پریم با حجم 120 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم نرم کننده تخصصی مو RS پریم با حجم 120 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم