سرم ضد ریزش و تقویت مو خانم ها سینره حجم 30 میلی لیتر
سرم ضد ریزش و تقویت مو خانم ها سینره حجم 30 میلی لیتر

سرم ضد ریزش و تقویت مو خانم ها سینره حجم 30 میلی لیتر

Cinere Anti Hair Loss Serum For Women 30 ml

حاوی ویتامین های گروه B، تقویت کننده و تغذیه کننده مو، مخصوص بانوان

موارد مصرف :

پیشگیری از ریزش مو
تقویت مو و کمک به استحکام آن
محرک رویش مجدد موها
تغذیه مو به منظور رشد مجدد موها
تغذیه مو و تامین مواد مغذی آن


ویژگی محصول :

محصولی ایده آل برای انواع موها
پیشگیری از ریزش مو با تاثیر بر آنزیم 5- آلفا ردوکتاز
تقویت و تغذیه موها
تامین مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز موها
بهبود گردش خون سر
کمک به افزایش سوخت و ساز سلول های مو
حاوی ویتامین های گروه B
حاوی عصاره گیاهان متعدد مانند عصاره گیاه جوجوبا، رازیانه، جینسینگ و غیره
محرک رویش مو با تاثیر بر چرخه رشد
رطوبت رسانی به پوست سر بدون چرب شدن آن
کمک به استحکام بیشتر ریشه مو


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی سرم ضد ریزش و تقویت مو خانم ها سینره حجم 30 میلی لیتر

نقد سرم ضد ریزش و تقویت مو مخصوص خانم ها

با توجه به آنچه در بخش توضیحات محصول مطالعه کردیم، به خوبی با عملکرد این سرم مو آشنا شدیم. با این وجود بررسی دقیق عملکرد این محصول با توجه به گفته های تولیدکنندگان آن امکان پذیر نیست. ما به منبع دیگری برای ارزیابی این محصول نیاز داریم.

نقاط قوت و ضعف سرم ضد ریزش و تقویت مو مخصوص خانم ها از نگاه کاربران

افرادی که تجربه استفاده از این محصول را داشته اند، بی شک بهترین و درست ترین دیدگاه ها را با ما به اشتراک خواهند گذاشت. به همین خاطر نیز سراغ نظرات کاربران رفتیم. نقاط قوت و ضعف این محصول از نگاه کاربران چیست؟

معجزه رویش مجدد موها

آنچه موجب تعجب کاربران شده بود تاثیر حیرت انگیز این محصول بر رویش مجدد موها بود. این محصول با اثربخشی بر چرخه رشد موها، بهبود گردش خون و افزایش متابولیسم سلولی، منجر به زیبایی رویش مجدد موها می شود. تعداد زیادی از کاربران نیز به این موضوع اشاره کرده بودند و از بابت آن اظهار رضایت داشتند.

تقویت و استحکام بیشتر موها

نکته جالب دیگری که برخی از کاربران بدان اشاره کرده بودند، تاثیر سرم ضد ریزش و تقویت مو سینره بر تقویت موها و استحکام هر چه بیشتر ریشه موهاست. با توجه به وجود ویتامین ها و ترکیبات گیاهی موجود در این محصول، جای تعجبی ندارد اگر شاهد بروز چنین نتیجه ای در اثر استفاده از این محصول باشیم.

کاهش ریزش مو در مدت زمان کوتاه

مهمترین عامل جلب رضایت کاربران، تاثیر این محصول بر پیشگیری از ریزش موها بود. کاربران بر این باور بودند که اثربخشی این سرم مو در مدت زمان کوتاهی مشخص می شود. این محصول نیز با تاثیر بر فاکتورهای کنترل کننده چرخه رشد مو، مانع از ریزش غیرطبیعی آنها می شود. از طرفی تاثیر ترکیبات گیاهی به کار رفته در این محصول را نیز در این خصوص نباید نادیده گرفت.

محصولی با پایه گیاهی

اغلب کاربران در رابطه با استفاده از ترکیبات گیاهی موثر در تاثیر سرم ضد ریزش و تقویت مو مخصوص خانم ها اظهار رضایت داشتند. کاربران این محصول را برای افرادی که تاثیر مواد شیمیایی اعتقادی ندارند، ایده آل می دانستند.

سهولت در کاربری

شاید جالب باشد بداند که سهولت استفاده از این محصول از دیگر عواملی بود که رضایت کاربران را به دنبال داشت.

جذب سریع بدون ایجاد چربی

افرادی که تجربه استفاده از این محصول را داشتند، از جذب سریع آن خبر داده بودند. این افراد از جذب سریع این سرم و عدم ایجاد چربی روی موها و پوست سر اظهار رضایت داشتند و این موضوع را از نقاط قوت این محصول می دانستند.


مشخصات سرم ضد ریزش و تقویت مو خانم ها سینره حجم 30 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

سرم

شرکت سازنده

سینره

سن و جنسیت

بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

سر

نوع بسته بندی

بطری پمپ دار

حجم محصول

30 میلی لیتر

نوع مو

انواع مو, موی معمولی

کد بهداشتی

10448/44

کارایی

تغذیه کننده مو, تقویت کننده و ضد ریزش مو

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی سرم ضد ریزش و تقویت مو خانم ها سینره حجم 30 میلی لیتر

تقویت کننده مو و کمک به استحکام آن، مخصوص بانوان

ریزش موهای سر از جمله ناگوارترین اتفاقاتی است که ممکن است هر خانم در طول زندگی خود با آن مواجه شود. همانطور که می دانید پیشگیری بهتر از درمان است؛ سرم ضد ریزش و تقویت مو خانم ها سینره با هدف پیشگیری از بروز این معضل به بازار عرضه شده است. این محصول فوق العاده با انواع موها سازگار است. فرمولاسیون گیاهی مورد استفاده در این محصول به طرز عجیبی، موجب عملکرد فوق العاده آن شده است. همین موضوع نیز این سرم مو را متفاوت از سایر محصولات مشابه می کند.

همانطور که می دانید عوامل متعددی بر ریزش مو در خانم ها تاثیر می گذارد؛ از علل ژنتیکی گرفته تا علل هورمونی، ریزش مو را برای ما به دنبال دارند. در حالت معمولی ریزش 100 تار مو در طول روز طبیعی است و از سمت دیگر، رشد مجدد فولیکول های مو آغاز می شود. نکته جالبی که در خصوص این محصول وجود دارد، اثربخشی آن بر آنزیم های کنترل کننده چرخه ریزش مو به خصوص آنزیم آلفا-5 ردوکتاز است. در واقع به کمک این محصول، نه تنها چرخه ریزش مو متوقف می شود، بلکه رشد مجدد موها نیز از سر گرفته خواهد شد. ناگفته نماند که ترکیبات گیاهی به کار رفته در این محصول نیز بر چنین عملکردی بی تاثیر نبوده اند.

عصاره جینسینگ، عصاره سورتیا و عصاره ریشه گیاه Rehmannia Chinensis با بهبود گردش خون، رشد مجدد موها را تحریک می کند. از طرفی سرم ضد ریزش و تقویت مو خانم ها سینره، با کمک به سوخت و ساز سلولی و تامین مواد مغذی مورد نیاز موها، رشد مجدد موها را امکان پذیر می کند. جالب است بدانید که این محصول با برخورداری از ویتامین های گروه B و مواد معدنی مورد نیاز فولیکول های مو، منجر به استحکام تار موها می شود. البته نباید تاثیر عصاره رازیانه در پیشگیری از ریزش مو را نادیده گرفت. در نهایت نیز این محصول با برخورداری از عصاره جوجوبا، همچون یک مرطوب کننده طبیعی برای پوست سر عمل می کند و منجر به چربی پوست سر نمی شود.


نحوه مصرف سرم ضد ریزش و تقویت مو خانم ها سینره حجم 30 میلی لیتر

استفاده از سرم ضد ریزش و تقویت مو خانم ها سینره با توجه به میزان ریزش مو تعیین می شود. در 2 هفته ابتدایی استفاده از این محصول، چند قطره از آن را با انگشتان خود روی پوست سر به خوبی پخش کنید. بعد از گذشت این مدت زمان، استفاده از این سرم را به هفته ای 2 تا 4 بار محدود کنید.


ترکیبات سرم ضد ریزش و تقویت مو خانم ها سینره حجم 30 میلی لیتر

عصاره رازیانه، گلوکونات روی، گلوکونات منیزیم، عصاره جینسینگ، کمپلکس تقویت موی گیاهی، گلوکونات منگنز، ویتامین B3، ویتامین B5، ویتامین B6، عصاره جوجوبا، پروتئین هیدرولیز شده لوپین و عصاره سورتیا.


نظرات در مورد سرم ضد ریزش و تقویت مو خانم ها سینره حجم 30 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم ضد ریزش و تقویت مو خانم ها سینره حجم 30 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم