سرم دور چشم سینره با حجم 15 میلی لیتر
سرم دور چشم سینره با حجم 15 میلی لیتر

سرم دور چشم سینره با حجم 15 میلی لیتر

Cinere Eye Contour Serum

حاوی ویتامین C ، رفع تیرگی، پف و چروک دور چشم ، مناسب انواع پوست

موارد مصرف :

رفع تیرگی، پف و چروک دور چشم با اثرگذاری سریع و طولانی مدت


ویژگی محصول :

سازگار با انواع پوست ها
حاوی ویتامین C و عصاره فوکوس وزیکولسوس
برخورداری از عصاره جلبک قهوه ای و رفع تیرگی دور چشم
رفع پف زیر چشم و اطراف آن
کمک به کلاژن سازی پوست اطراف چشم
کمک به استحکام مویرگ های زیر چشم و جلوگیری از پاره شدن آنها
برخورداری از پپتیدهای فعال و پیشگیری از بروز چین و چروک ها


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی سرم دور چشم سینره با حجم 15 میلی لیتر

نقد سرم دور چشم برند سینره

در قسمت توضیحات محصول، به ارزیابی این سرم از دید تولیدکنندگان آن پرداختیم. با این حال برای تصمیم گیری در رابطه با این محصول زود است، چرا که هر آنچه خواندیم، ادعاهای برند سینره درباره این سرم هستند. آیا تمام این گفته ها حقیقت دارد؟

نقاط قوت و ضعف سرم دور چشم برند سینره از نگاه کاربران

به منظور ارائه نقدی منصفانه، ما سراغ نظرات کاربرانی رفتیم که تجربه استفاده از این محصول را داشتند. آیا این افراد از انتخاب این سرم راضی بوده اند؟ کدام خصوصیات این محصول منجر به جلب رضایت آنان شده بود؟

جذب فوق سریع

کاربران در رابطه با سرعت جذب بالای این محصول، اتفاق نظر داشتند. این افراد بیان کردند که این سرم به هیچ عنوان احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی کند. همین موضوع نیز منجر به جلب رضایت این افراد شده بود.

بافت سبک

آنچه موجب تعجب کاربران شده بود، بافت فوق العاده سبک این سرم دور چشم بود. کاربرانی که تجربه استفاده از این محصول را داشتند، بیان کردند که این سرم برای افراد دارای پوست چرب نیز ایده آل است، چرا که فرمولاسیون این محصول، فاقد هر گونه چربی است.

معجزه ای برای تیرگی دور چشم

برخی از کاربران بر این باور بودند که استفاد طولانی مدت از این محصول، منجر به رفع کامل تیرگی های زیر چشم خواهد شد. با توجه به استفاده از کمپلکس های روشن کننده و عصاره جلبک قهوه ای موجود در این محصول، چنین عملکردی دور از ذهن نبود. این مواد در کنار هم، به تجزیه هموگلوبین به جای مانده از پاره شدن مویرگ های زیر چشم کمک می کنند. در نتیجه با مصرف مداوم این سرم، شاهد روشن تر شدن تیرگی اطراف چشمانتان خواهید بود.

رفع چین و چروک های دور چشم

تعدادی از کاربران، از اثربخشی این محصول بر رفع چین و چروک های دور چشم خبر داده بودند. با این حال این افراد باور داشتند چنین نتیجه ای تنها در گذر زمان به دست می آید. با توجه به وجود پپتیدهای فعال در فرمولاسیون این محصول و نفوذ آنها به پوست، رفع خطوط ریز از این ناحیه حساس انتظار می رفت.

سوزش و قرمزی چشم

اغلب کاربران بیان کردند که در اثر استفاده از این سرم، شاهد سوزش و قرمزی چشم خود بوده اند. این افراد بیان کردند که این سرم دور چشم، موجب بروز حساسیت می شود. با این حال برخی از کاربران عقیده داشتند که این نارضایتی، از عدم استفاده درست از این محصول ناشی می شود.

عدم اثربخشی بر پف چشم

کاربرانی که از این محصول استفاده کرده بودند، رایحه آن را نامطبوع می دانستند. علاوه بر این، آنان بر این باور بودند که سرم اطراف چشم سینره، تاثیری بر پف چشم ندارد. این موضوعات، از جمله نقاط ضعف هایی است که کاربران برای این محصول برشمرده بودند.


مشخصات سرم دور چشم سینره با حجم 15 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

سرم

شرکت سازنده

سینره

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

دور چشم

نوع بسته بندی

بطری شیشه ای

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

15 میلی لیتر

کارایی

تحریک کلاژن سازی, روشن کننده و ضد تیرگی و لک دور چشم, ضد پف دور چشم, لیفتینگ و ضد چروک دور چشم

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی سرم دور چشم سینره با حجم 15 میلی لیتر

رفع تیرگی، پف و چروک دور چشم

بی شک، چشم ها نقش غیرقابل انکاری در زیبایی چهره ما دارند. به همین خاطر است که مراقبت از پوست دور چشم و پیشگیری از تیرگی و ظاهر شدن چین و چروک ها، حائز اهمیت به نظر می رسد. سرم دور چشم سینره با هدف رفع معضلات دور چشم، به بازار عرضه شده است. این محصول منحصر به فرد، با انواع پوست سازگار می باشد. ترکیبات مؤثر به کار رفته در فرمولاسیون این محصول، منجر به عملکرد باورنکردنی آن شده است. این سرم، فاقد هر گونه چربی بوده و با بافتی سبک، به راحتی جذب پوست می شود. همانطور که می دانید نازکی پوست اطراف چشم، بر حساسیت آن افزوده است. به همین خاطر، پوست اطراف چشم به محصولی نیاز دارد که نه تنها مانع از بروز چین و چروک ها شود، بلکه با برخورداری از مواد مؤثر، با تیرگی دور چشم مبارزه کند. سرم دور چشم سینره با در نظر گرفتن این نکات، فرموله شده است. از جمله ترکیبات مؤثر به کار رفته در این محصول، می توان به عصاره فوکوس وزیکولوس اشاره کرد.

این عصاره اعجاب انگیز نه تنها منجر به کاهش تیرگی دور چشم می شود، بلکه با برخورداری از آنتی اکسیدان ها، از به وجود آمدن خطوط اطراف چشم جلوگیری می کند. ناگفته نماند با وجود عصاره جلبک قهوه ای و سایر ترکیبات روشن کننده، دیگر جای نگرانی بابت تیرگی دور چشم باقی نمی ماند. ویتامین C، ترکیب فوق العاده دیگری است که پوست دور چشم را بازسازی می کند و با تحریک کلاژن سازی، مانع از بروز چین و چروک می شود. پف زیر چشم نیز از دیگر معضلاتی است که افراد زیادی با آن مواجه هستند. این محصول بی نظیر با وجود پالمیتوئیـل تتراپپتیـد – 3، مانع از تجمع آب و دیگر مواد زائد در زیر چشم می شود. بدین ترتیب با استفاده از این سرم، دیگر خبری از پف کردن چشم نخواهد بود. سایر پپتیدهای فعال به کار رفته در فرمولاسیون این محصول، به طرز معجزه آسایی منجر به کلاژن سازی پوست، بهبود گردش خون و افزایش اکسیژن رسانی به این ناحیه می شوند. در نهایت سرم دور چشم سینره با عملکرد چندگانه، به زیبایی چشمان شما می افزاید و از پوست دور چشم محافظت می کند.


نحوه مصرف سرم دور چشم سینره با حجم 15 میلی لیتر

چند قطره از سرم دور چشم سینره را روی پوست تمیز و عاری از هر گونه آلودگی بمالید و با حرکات ضربه ای، آن را روی پوست پخش کنید. به منظور نتیجه گیری بهتر، دو بار در طول شبانه روز از این محصول استفاده کنید. هر بار مقدار کمی از سرم را اطراف چشم خود بمالید و بدین ترتیب، اجازه ندهید سرم وارد چشم شود.


ترکیبات سرم دور چشم سینره با حجم 15 میلی لیتر

آب، پالمیتویل الیگوپپتید، دی پپتید -2، پالمیتویل تتراپپتید-7، هیدروکسی سوکسین ایمید، کریسین، عصاره فوکوس وزیکولسوس، عصاره بیربری، منیزیم آسکوربیل فسفات (ویتامینC)، امولسی فایر و نگهدارنده


نظرات در مورد سرم دور چشم سینره با حجم 15 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم دور چشم سینره با حجم 15 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم