ساشه کلاژن گلد آدریان 20 عددی
ساشه کلاژن گلد آدریان 20 عددی

ساشه کلاژن گلد آدریان 20 عددی

Adrian Collagen Gold sachets

حاوی کلاژن ، محافظ سلامت پوست

  • تاریخ انقضا : 1403/03/11
✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
موارد مصرف :

محافظ سلامت پوست
پشتیبانی از کلاژن سازی و جوانسازی سلول های پوستی


ویژگی محصول :

دارای کلاژن هیدرولیز شده
حفظ خاصیت ارتجاعی و الاستیسیته پوست
کمک به جوانسازی و رفع علائم پیری روی پوست
جلوگیری از شل شدن و افتادگی پوست
حفظ شادابی پوست
هیدراته و آبرسانی به سلول ها
دارای قدرت جذب و نفوذ زیاد
حاوی ویتامین ث برای بهبود جذب کلاژن و کمک به تولید کلاژن برای سلول ها
بهبود وضعیت کلی پوست و مو
حاوی هیالورونیک اسید برای حفظ رطوبت پوست
دارای طعم پرتقال


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :
    599,500

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی ساشه کلاژن گلد آدریان 20 عددی

نقد و بررسی ساشه کلاژن گلد آدریان

آیا می دانید چین و چروک چگونه روی پوست ما ایجاد می شود؟ اگر پاسخ این سوال را می دانید، پس قطعا راه های مراقبت از پوست خود را نیز می شناسید. این راه ها می توانند آبرسانی پوست یا استفاده از پاک کننده ای که مناسب نوع پوست شما است، باشد، اما گاهی با وجود انجام تمامی این روش های مراقبتی، همچنان می بینیم که کیفیت پوست ما آنگونه که تمایل داریم نیست و پیوسته به دنبال روش های جدیدتر برای بالا بردن کیفیت آن هستیم.

ما در این بخش، به شما یکی از دلایل عدم نتیجه گیری شما را خواهیم گفت و آن استفاده نکردن از محصول درست است. یکی از محصولات مناسبی که شما می توانید از آن در جهت بهبود کیفیت پوست و مو استفاده کنید، کلاژن گلد آدریان است که جلوتر به صورت تخصصی به بررسی این محصول خواهیم پرداخت. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کارایی مکمل کلاژن گلد آدریان Adrian Collagen Gold

همانطور که از اسم این محصول حرفه ای هم مشخص است، کلاژن یکی از ترکیبات بسیار کاربردی آن محسوب می شود. توضیح دادن درباره خواص و فواید این پروتئین ارزشمند برای بدن ما تمامی ندارد و در صورت کمبود وجود آن در بدن، مشکلات بسیاری برای ما ایجاد خواهد شد. وجود کلاژن از این جهت خیلی مهم است که در بسیاری از بافت های بدنمان وجود دارد و عامل اتصال بافت ها به یکدیگر است. این ماده چسب مانند، در ساختار پوست، ماهیچه ها، استخوان ها، تاندون ها، دندان ها و رباط ها وجود دارد و به همین دلیل است که از بین رفتن کلاژن و جای خالی آن به صورت خطوط یا چروک روی پوست ظاهر می شود.

نکته مهمی که باید در نظر گرفت این است که بدون وجود ویتامین C در بدن کلاژنی ساخته نمی شود، چرا که ابتدا دو آمینواسید ساده یعنی پرولین و گلایسین به وسیله این ویتامین با هم ترکیب می شوند و ساختار اولیه کلاژن به نام پروکلاژن را ایجاد می کنند. سپس پروکلاژن در بدن تبدیل به کلاژن می شود. بنابراین تنها وجود کلاژن در بدن کافی نخواهد بود، بلکه برای تولید و تشکیل آن به ویتامین C هم نیاز است که به میزان لازم در پودر کلاژن گلد آدریان وجود دارد. همچنین به دلیل پیچیده بودن ساختار کلاژن مصرف آن به شکل پودر محلول شده مانند همین محصول روش بهتری است و باعث می شود میزان بیشتری از این ماده جذب بدن شود.

کارایی مکمل کلاژن گلد آدریان

اهمیت استفاده از مکمل کلاژن گلد آدریان در بزرگسالان

مورد بسیار مهمی که برخی از افراد به آن توجه نمی کنند این است که این پروتئین حیاتی در بدن ما بعد از گذشت سنی مشخص در بزرگسالان دیگر تولید نمی شود. یعنی همه کلاژنی که در بدن این افراد وجود دارد، ذخایر تولید شده قبلی است و در صورت عدم رعایت برخی موارد، این ذخایر هم زود از بین می روند. به عنوان مثال اگر مصرف زیاد کربوهیدرات های تصفیه شده از جمله آرد سفید داشته باشید، ذخایر کلاژن شما زودتر تخریب می شود. همچنین این مورد برای افراد سیگاری هم صدق می کند. قرار داشتن در معرض آلودگی ها و دود سیگار نیز به دلیل وجود رادیکال های آزاد در آن ها باعث تخریب ساختار این پروتئین می شود.

اما راه هایی هم وجود دارد که بتوانید آن ها را مدت بیشتری در بدن خود حفظ کنید. به عنوان مثال افراد بزرگسال حتما باید از مکمل هایی که حاوی کلاژن هستند، استفاده کنند که کمبود ساخت این ماده در بدنشان جبران شود. راه های دیگری که افراد بزرگسال برای جبران کلاژن بدن خود پیش رو دارند، استفاده از کرم هایی است که حاوی ساختارهای ساده تر کلاژن هستند که جذب آن را بالا می برد. البته این افراد می توانند از طریق رژیم غذایی مناسب هم این پروتئین یا ماده محرک ساخت آن در بدن را دریافت کنند. این مواد غذایی شامل سیر، فلفل دلمه ای، مرکبات و توت ها، سبزیجات و گوجه فرنگی، مرغ و ماهی، ژلاتین و سوپ استخوان می شود. البته راه دیگری که بتواند سریع تر کلاژن مورد نیاز بدن شما را تامین کند تزریق آن است، اما ریسک بالاتری هم دارد.

ترکیبات مکمل کلاژن گلد آدریان

مواد به کار رفته در این محصول که با دقت بسیار و پس از تحقیقات متعدد انتخاب شده اند، شامل کلاژن، ویتامین C و هیالورونیک اسید است که هر کدام، خواص بی نظیر خود را دارند. کلاژن این محصول که از ابتدای این مقاله آن را مورد بررسی قرار داده ایم، خاصیت های مطلوب بسیاری دارد و نبود آن در بدن، عارضه های زیادی برای ما ایجاد می کند. از جمله عوارضی که در صورت کمبود این پروتئین در بدن ما ایجاد می شود، موارد زیر هستند:

  • احساس درد در نواحی نوک بینی و گوش ها به دلیل کمبود کلاژن در غضروف این نواحی
  • لق شدن یا ریزش دندان ها به دلیل ضعیف شدن اتصال میان لثه و دندان
  • دردهای عضلانی به دلیل کمبود این ماده در عضلات و استخوان ها
  • نازک شدن و ریزش موها به دلیل کمبود این ماده در ساختار مو
  • نازک شدن پوست و ایجاد چروک روی آن به دلیل کمبود کلاژن در ساختار پوست

ویتامین C موجود در این محصول حرفه‌ ای که شما هم کم و بیش با فواید پایان ناپذیر آن آشنا هستید، سلول های پوستی ما را از خطر رادیکال های آزاد حفظ می کند و همچنین در جوان ماندن پوستمان نیز تاثیر بسیاری دارد. نکته قابل اهمیت در این مورد است که استفاده از محصولی که تنها کلاژن داشته باشد و ویتامین C جزو ترکیبات تشکیل دهنده آن نباشد، تاثیر خاصی روی پوست و موی ما نخواهد گذاشت. به دلیل این که همین ویتامین است که ترکیب اولیه و لازم برای ساخت کلاژن را در بدن تولید می کند. یعنی بدون وجود این ویتامین، کلاژنی هم در بدن ما تشکیل نخواهد شد. بنابراین استفاده از پودر کلاژن گلد آدریان از این لحاظ هم می تواند بسیار کمک کننده باشد.

از دیگر مواد ارزشمند به کار رفته در این محصول پودری، هیالورونیک اسید است که شاید تاکنون به گوشتان نخورده باشد. این ترکیب که علاقه زیادی به جذب آب دارد، باعث شاداب ماندن پوست ما می شود، در واقع طراوت و جوانی پوست خود را مدیون این ترکیب هستیم. به صورت کلی استفاده از این محصول کلاژن ساز، می تواند تاثیرات مثبت بسیاری در کیفیت پوست و موی ما داشته باشد.

ترکیبات مکمل کلاژن گلد آدریان

خواص پودر کلاژن گلد آدریان بر پوست

تا اینجا درباره تاثیرات و فواید کلاژن بر روی پوست بررسی هایی انجام دادیم و به موارد عملکردی آن اشاره کردیم. این پروتئین ضروری برای بدن نقش بسیار کلیدی در حفظ ساختار پوست ایفا می کند، آنگونه که اگر ذخایر این ترکیب در بدن ما کاهش یابد، جوانی پوست هم از بین می‌ رود و علائم پیری مانند چین و چروک روی آن مشخص می شود. این مورد برای استخوان ها، دندان ها، مفاصل و ماهیچه ها، غضروف ها و هر قسمتی از بدن که کلاژن آنجا حضور دارد هم صدق می کند. از آنجایی که تقریبا بعد از 30 سالگی این پروتئین دیگر در بدن به طور طبیعی ساخته نمی شود، مصرف محصولی که حاوی آن باشد، اهمیت زیادی پیدا می کند.

البته ویتامین C درون مکمل کلاژن گلد آدریان را نباید نادیده گرفت، چرا که عامل سازنده کلاژن در بدن است. یعنی در ساختار پوست ما، این ویتامین نیز تاثیر فراوانی دارد. این ترکیب مفید علاوه بر این که با رادیکال های آزاد اطراف ما که می توانند حتی باعث ایجاد سرطان پوست شوند مبارزه می کند و مقدار ملانین های پوستی را نیز کنترل می کند. به این صورت که ویتامین C می تواند با کنترل این رنگدانه های پوست، باعث روشن تر شدن آن بشود. بنابراین مصرف روزانه این ویتامین را چه به صورت مواد غذایی و چه به صورت مکمل به خصوص بعد از گذر از سنین خاصی فراموش نکنید.

همانطور که گفته شد، این محصول ماده دیگری به نام هیالورونیک اسید هم دارد که در نقش یک رطوبت رسان برای پوست بسیار مفید و موثر عمل می کند. بدین صورت که با جذب آب باعث شادابی و طراوت پوست ما می شود و همین موضوع، علائم پیری مانند خطوط یا چروک را کاهش می دهد. همچنین این ماده در تسریع روند بهبودی زخم ها و باقی نماندن جای آن ها روی پوست هم تاثیرگذار است. این موضوع و تمامی موارد ذکر شده، می توانند دلایل مناسبی برای مصرف این محصول باشند.

مصرف پودر کلاژن گلد آدریان به چه افرادی توصیه می‌ شود؟

استفاده از این محصول موثر برای همه بزرگسالانی که احساس می کنند پوستشان به رسیدگی بیشتری نیاز دارد توصیه می شود، اما اگر شما هم جزو یکی از دسته های زیر هستید، می توانید از طریق مشورت با پزشک خود، این محصول را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید:

  • اگر اگزما دارید یا به طور پیوسته دچار التهابات پوستی می شوید.
  • اگر جای جوش یا زخم روی پوست شما خیلی دیر از بین می رود.
  • اگر قصد دارید از محصولی که دارای کلاژن است استفاده کنید، اما به شکل قرص یا کپسول نباشد.
  • اگر احساس می کنید که روی پوستتان خطوطی در حال ظاهر شدن هستند.
  • اگر روی صورت خود چین و چروکی مشاهده می کنید.
  • اگر پوست صورتتان دارای لک و تیرگی هایی است.
  • اگر احساس می کنید صورت شما به آبرسانی نیاز دارد.

نحوه مصرف مکمل کلاژن گلد آدریان

به صورت روزانه یک عدد از ساشه های درون جعبه را در آب، مایعات سرد یا گرم دیگر، ماست، سوپ یا غذاهای آبکی دیگر یا در ژله حل کرده و میل کنید. فراموش نکنید که این محصول را دور از نور آفتاب و رطوبت و البته در دمای 30 درجه سانتی گراد نگهداری نمایید. همچنین کودکان نباید از این محصول استفاده کنند، در نتیجه آن را دور از دسترس کودکان قرار دهید. این نکته را نیز به یاد داشته باشید که بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نکنید که ممکن از خطراتی در پی داشته باشد.

بهترین زمان مصرف ساشه کلاژن گلد آدریان

بهترین زمان استفاده از این محصول ارزشمند توسط شرکت سازنده ذکر نشده است، اما این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که بهترین اطلاعات درباره مصرف مکمل ها و اینگونه محصولات را از پزشک خود بپرسید که در مورد این موضوعات اطلاعات لازم را دارد.

عوارض جانبی احتمالی کلاژن آدریان

موردی از عوارض برای این محصول گزارش یا ثبت نشده است، اما همانطور که اشاره کردیم، سعی در مصرف بیشتر از مقدار گفته شده در یک روز نکنید. چون هر محصولی در مقدار توصیه شده توسط شرکت سازنده یا پزشک موثر واقع می شود و بیشتر از آن ممکن است باعث ایجاد آسیب هایی شود. همچنین در صورت بروز هر گونه علائم حساسیت بعد از مصرف این محصول، سریعا به پزشک مراجعه کنید. دقت داشته باشید که اگر دچار نارسایی کلیوی یا کبدی هستید، بعد از مشورت با پزشک و در صورت تایید او این محصول را مصرف کنید. البته اگر در طول دوره درمان و مصرف دیگر داروها قرار دارید نیز برای استفاده از این ترکیب با پزشک خود صحبت کنید. همچنین بانوان باردار یا شیرده نیز از این محصول استفاده نکنند، بهتر است.

عوارض جانبی احتمالی کلاژن گلد آدریان

خرید و قیمت ساشه کلاژن گلد آدریان 20 عددی

شما می توانید با مصرف روزانه ساشه کلاژن گلد آدریان، میزان کمبود کلاژن بدن خود ناشی از افزایش سن را جبران کنید. با مصرف این محصول نیاز روزانه بدن خود به کلاژن، ویتامین C و هیالورونیک اسید را تامین می کنید و از طرفی پوست و موی شما کیفیت بهتری خواهند داشت. شما می توانید با تهیه این کالا از داروخانه آنلاین داروهوم، کلاژن موردنیاز برای استخوان ها و دندان های خود را نیز تامین کنید. همچنین این محصول با کسب 3.5 از 5 امتیاز از جانب مصرف کنندگان و کارشناسان توانسته است نظر کاربران را به خود جلب کند.


مشخصات ساشه کلاژن گلد آدریان 20 عددی

مشخصات عمومی

تعداد در بسته

20 عدد

فرم محصول

ساشه

سن و جنسیت

عمومی

ماده شاخص

کلاژن, هیالورونیک اسید, ویتامین C

گروه سنی

بزرگسالان

نوع بسته بندی

جعبه مقوایی

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

شرکت توسعه طب آریان

کارایی

جوان ساز و ضد چروک پوست, حفظ سلامت پوست، مو و ناخن


توضیحات تکمیلی ساشه کلاژن گلد آدریان 20 عددی

مزایای استفاده از ساشه کلاژن گلد آدریان

ساشه کلاژن گلد آدریان، مکمل محافظ سلامت سلول های پوست و جوانسازی، مناسب برای بزرگسالان، منبعی بسیار مناسب برای تامین کلاژن مورد نیاز بدن و بافت های همبند می باشد. محافظت از سلول های پوست و رفع التهابات پوستی، تحت تاثیر مصرف منظم این محصول صورت می گیرد. این مکمل غذایی، یکی از بهترین منابع کلاژن بوده که در کیفیت بسیار بالایی فرموله شده است.

قیمت و خرید انواع مکمل های کلاژن

  • کلاژن چیست؟

کلاژن، فراوان ترین پروتئین در سراسر بدن است که در استخوان ها، بافت های همبند، عضلات، تاندون ها، پوست و … یافت می شود. بیشتر حجم پوست از کلاژن تشکیل شده است و به زبان ساده تر، می توان گفت که کلاژن مانند چسب عمل می کند و وجود آن در پوست، موجب حفظ خاصیت ارتجاعی آن می گردد. بدن به طور طبیعی مقداری کلاژن تولید می کند، اما با گذشت زمان و در اثر عوامل متعدد، توانایی بدن برای تولید این ماده رو به کاهش می رود. بنابراین برای تامین کلاژن مورد نیاز بافت های بدن، باید از مکمل های غذایی کمک بگیریم.

کلاژنی که در ساشه کلاژن گلد به کار رفته است، به صورت هیدرولیز شده می باشد. کلاژن هیدرولیز شده، مخلوطی از پپتید هایی با وزن مولکولی بسیار کم است که به راحتی جذب شده و در میان سلول ها توزیع می گردد و به لایه های عمیق تری از پوست نفوذ می نماید. در واقع کلاژن مثل یک داربست سلول های پوست را محکم نگه می دارد و از افتادگی و شل شدن آن ها جلوگیری به عمل می آورد. کلاژن هیدرولیز شده، سلول ها را هیدراته یا آبرسانی می کند و به عنوان یک سلاح قوی جهت مبارزه با پیر پوستی محسوب می شود. به طور کلی، کلاژن از ایجاد نشانه های پیری مانند چین و چروک و خطوط سطحی پیشگیری می نماید و به نوعی در جوانسازی ظاهر پوست تاثیرات بسزایی می گذارد.

این ساشه حاوی ویتامین C نیز می باشد که جذب کلاژن در سلول ها را به حداکثر می رساند. این ویتامین روند ایجاد کلاژن در بدن را پشتیبانی می نماید و برای پوست و مو، فواید بی شماری دارد. هیالورونیک اسید، فرمولاسیون ساشه کلاژن گلد آدریان را تکمیل می کند. عملکرد اصلی هیالورونیک اسید، اتصال به مولکول های آب و نگهداری رطوبت است، به طوری که می تواند تا 1000 برابر وزنش آب را درون خود نگه دارد. بنابراین هیالورونیک اسید با جلوگیری از خشک شدن سلول های پوستی، نرمی و لطافت خاصی برای پوست به ارمغان آورده و ظاهری مطلوب و شاداب به پوست می بخشد. این ماده از سرعت روند پیری پوست می کاهد و تا حدودی به کاهش چین و چروک کمک می کند. محتویات این ساشه به راحتی در آب حل شده و دارای طعم پرتقال است.


نحوه مصرف ساشه کلاژن گلد آدریان 20 عددی

محتویات یک عدد ساشه کلاژن گلد آدریان را همراه با 30 میلی لیتر آب مخلوط کرده تا محلول شفافی به دست آید و بلافاصله مصرف کنید و یا این مکمل را طبق دستور پزشک استفاده نمایید.

(این مکمل را به مدت 4 الی 12 هفته استفاده کنید. در ضمن مصرف این محصول را به صورت مستمر می توان ادامه داد.)

توجه: محتویات ساشه ها قابلیت حل شدن در نوشیدنی های سرد و گرم، سوپ، ژله و ماست را نیز دارند.

نکات مهم:

  • این محصول یک مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان نیست.
  • در دوران بارداری و شیردهی، مصرف این مکمل توصیه نمی شود.
  • در صورت داشتن سابقه حساسیت به هر یک از مواد تشکیل دهنده، از مصرف آن خودداری فرمایید.
  • از افزایش مقدار توصیه شده خودداری فرمایید.
  • در صورت ابتلا به نارسایی کلیوی و کبدی مصرف این مکمل با مشورت پزشک صورت گیرد.
  • محصول را در دمای زیر 30 درجه سانتی گراد، در بسته بندی اصلی و به دور از رطوبت و دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

ترکیبات ساشه کلاژن گلد آدریان 20 عددی

عنوان

مقدار متوسط در هر ساشه

نیاز روزانه%

کلاژن هیدرولیز شده 5000 میلی گرم

هیالورونیک اسید 50 میلی گرم

ویتامین C 80 میلی گرم

88.8


نظرات در مورد ساشه کلاژن گلد آدریان 20 عددی

1 دیدگاه برای ساشه کلاژن گلد آدریان 20 عددی

  1. مهشید

    سلام .من از کارشناس سوالی داشتم…من حدود ۵ هفته هست دارم ساشه گلد میخورم ولی تغییری ندیدم ..میخواستم بپرسم مشکل از کجاست؟

    • mhosein

      مکمل کلاژن بیشتر برای افزایش کشسانی و رطوبت پوست و پیشگیری از پیری پوست و افزایش چین و چروک استفاده میشه اما برای درمان معمولا اونقد موثر نیست و نباید انتظار از بین بردن چین و چروک هارو بطور کامل داشته باشید
      و مورد بعدی اینکه دوره استفاده معمولا بیشتر از این مدت هست و می تونید استفاده از کلاژن رو تا شش ماه ادامه بدید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برچسب ها :
انواع ساشه کلاژن
  • وضعیت : موجود
  • قیمت :

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
599,500
support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم