روغن آفتاب برنزه کننده آردن SPF10 حجم 200 میلی لیتر
روغن آفتاب برنزه کننده آردن SPF10 حجم 200 میلی لیتر

روغن آفتاب برنزه کننده آردن SPF10 حجم 200 میلی لیتر

Ardene Natural Tanning Oil SPF10 200ml

حاوی ویتامین های A، C و E، برنزه کردن پوست صورت و بدن

موارد مصرف :

برنزه کردن پوست صورت و بدن


ویژگی محصول :

حاوی فیلترهای محافظتی در برابر اشعه های مضر نور خورشید
دارای رایحه دلپذیر میوه های استوایی
مقاوم در برابر تعریق و شستشو
حاوی ویتامین های A، C و E


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

مشخصات روغن آفتاب برنزه کننده آردن SPF10 حجم 200 میلی لیتر

مشخصات عمومی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

فرم محصول

روغن

گروه سنی

بزرگسالان

کارایی

برنزه کننده, روغن آفتاب

نوع بسته بندی

بطری

حجم محصول

200 میلی لیتر

کد بهداشتی

11592/38

محل مصرف

صورت و بدن

SPF

10

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

لابراتوار پارس حیان

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال


توضیحات تکمیلی روغن آفتاب برنزه کننده آردن SPF10 حجم 200 میلی لیتر

برنزه کردن پوست صورت و بدن

امروزه محصولات بسیاری برای برنزه کردن پوست در بازار وجود دارد. مسئله ای که در مورد برنزه کردن مهم است، استفاده از محصولی است که علاوه بر ایجاد پوستی برنزه و جذاب، سلامت پوست را نیز تضمین کند. روغن آفتاب برنزه کننده آردن SPF10، محصولی فوق العاده است که زیبایی و سلامت را در کنار یکدیگر برای شما به ارمغان خواهد آورد. امروزه روغن های برنزه کننده طرفداران بسیاری دارند. استفاده از روغن نسبت به سایر کرم ها راحت تر است. روغن های برنزه کننده را با نام روغن آفتاب نیز می شناسند. استفاده از روغن آفتاب روند برنزه شدن را سرعت می بخشد. روغن آفتاب آردن، دارای روغن طبیعی هویج و بتاکاروتن است.

این محصول سبب برنزه شدن و رنگ دهی به پوست با ماندگاری بلند مدت می شود. فیلترهای ضدآفتاب موجود در این محصول از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. روغن جوجوبا، شی باتر و دانه آفتابگردان موجود در روغن آفتاب برنزه کننده آردن باعث حفظ رطوبت و لطافت پوست می شوند. همچنین این مواد به آبرسانی پوست نیز کمک می کنند. شی باتر از خاصیت ضدپیری و ضدالتهابی نیز برخوردار است. همچنین این ماده به کلاژن سازی پوست کمک می کند. ویتامین های A، C و E موجود در این محصول، خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارند و برای جلوگیری از پیری زودرس مفید هستند. ویتامین E همچنین از التهاب و قرمزی پوست جلوگیری می کند.

رنگ نارنجی هویج ناشی از بتاکاروتن موجود در آن است. بتاکاروتن پیش ساز ویتامین A است و در محافظت از پوست تاثیر گذار است. روغن های گیاهی هویج و بتاکاروتن موجود در ترکیبات روغن آفتاب برنزه کننده آردن SPF10، عملکرد رنگ دهی فوق العاده ای دارند و باعث رنگ دهی به سلول های پوستی می شوند. روغن دانه آفتابگردان نیز دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و مرطوب کنندگی می باشد و همچنین سرشار از ویتامین E و تکوفرول است. به همین سبب، روغن دانه آفتابگردان عملکرد مضر رادیکال های آزاد را کنترل می کند. این روغن حاوی پروتئین بوده و در ترمیم بافت های پوست نقش موثری دارد. همچنین فولات یا اسید فولیک موجود در روغن دانه آفتابگردان به ساخت سلول های جدید کمک می کند. 


نحوه مصرف روغن آفتاب برنزه کننده آردن SPF10 حجم 200 میلی لیتر

حدود 15 دقیقه قبل از قرارگیری در معرض نور خورشید، روغن آفتاب برنزه کننده آردن SPF10 را به کلیه نقاط بدن بمالید و به آرامی آن را روی پوست ماساژ دهید. پس از هر بار شنا یا استفاده از حوله، این محصول را مجدد روی پوست خود بمالید. همچنین توصیه می شود که در هنگام آفتاب گرفتن به منظور جلوگیری از ایجاد خشکی و کاهش رطوبت پوست با استفاده از آب پاش، رطوبت از دست رفته را به پوست برگردانید.


ترکیبات روغن آفتاب برنزه کننده آردن SPF10 حجم 200 میلی لیتر

پارافین، روغن دانه آفتابگردان، کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید، آلکیل بنزوات، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، اکتیل دودکانول، مخلوط سیکلوپنتا سیلوکسان و سیکلو هگزاسیلوکسان، اتیل هگزیل سالسیلات، شی باتر، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، دایمتیکون، فنوکسی اتانول، روغن هویج، توکوفریل استات (ویتامین E )، بتاکاروتن، آسکوربیل پالمیتات (ویتامینC )، آلوئه ورا، روغن جوجوبا، ویتامین A پالمیتات، BHT، اسانس


نظرات در مورد روغن آفتاب برنزه کننده آردن SPF10 حجم 200 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روغن آفتاب برنزه کننده آردن SPF10 حجم 200 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم