مکمل های پوست، مو و ناخن

نمایش 1–16 از 260 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

خرید مکمل های پوست، مو و ناخن

با مصرف مکمل های پوست، مو و ناخن به پوستی سالم، موهایی پرپشت و ناخن هایی محکم دست پیدا می کنید. این مکمل ها برای سلامت کلی بدن نیز مفید هستند، زیرا کمبود ویتامین ها، مینرال و سایر مواد مغذی و مورد نیاز بدن به خصوص این اجزای مهم را جبران می کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد انواع مکمل های مخصوص پوست و مو، ترکیبات، بهترین برندهای ایرانی و خارجی و همچنین نحوه خرید آنها اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر داشتن موی زیبا، پوست سالم و ناخن‌ های محکم آرزوی شما است، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

نقد و بررسی مکمل های پوست، مو و ناخن

از آنجایی که پوست، مو و ناخن ها نسبت به سایر اعضای بدن بیشتر در معرض دید قرار دارند، از این رو به سرعت علائم کاهش ویتامین ها و سایر ریز مغذی ها روی آنها قابل مشاهده است. برای جلوگیری از کمبود این مواد در بدن علاوه بر مصرف مواد غذایی متنوع باید از انواع مکمل‌ های خوراکی و تقویتی در کنار داشتن یک سبک زندگی سالم بهره برد. در این صورت تاثیر افزایش سن روی این اعضای مهم بدن کاهش پیدا می کند و روند کندتری را به خود می گیرد. مکمل ها به صورت قرص، شربت، کپسول، پودر و آمپول تولید می شوند که هر کدام از آنها برندها، ویژگی‌ ها و قیمت های متفاوتی دارند. البته در ترکیبات تمامی مکمل های پوست، مو و ناخن از ویتامین ها و مینرال هایی مانند: ویتامین های گروه B، ویتامین A، ویتامین E، ویتامین D، ویتامین C و زینک با دوزهای متفاوت استفاده شده است که هر فرد با توجه به نیاز بدن خود از آنها استفاده کند.

انواع مکمل های تقویتی پوست، مو و ناخن (قرص، کپسول، شربت و غیره)

همانطور که گفته شد مکمل ها با برندهای متفاوت و به اشکال گوناگون تولید می شوند که برای تمامی افراد با هر سن و جنسیتی قابل استفاده باشند. در ادامه انواع این مکمل ها را بررسی می‌ کنیم.

قرص های مخصوص پوست، مو و ناخن

یکی از اشکال پرمصرف از مکمل های پوست، مو و ناخن، قرص ها هستند. این محصولات در هر زمان و مکانی به راحتی با یک لیوان آب مصرف می شوند و تاثیرات شگفت انگیز خود را به سرعت روی پوست، مو و ناخن باقی می گذارند. برخی از قرص ها دارای ویتامین ها و برخی دیگر دارای مواد معدنی و سایر ریزمغذی های مورد نیاز این اعضای بدن هستند. بنابراین اگر به دنبال یک مکمل بسیار قوی برای تقویت پوست، مو و ناخن های خود هستید، نوع مولتی ویتامین مینرال آن را تهیه کنید. در این صورت با یک تیر دو نشان خواهید زد و هزینه کمتری را به جای خرید مکمل های متنوع پرداخت خواهید کرد. البته ساختار پوست، مو و ناخن ها تشابه بسیاری به یکدیگر دارند و به همین دلیل بیشتر مکمل ها یا قرص های مخصوص پوست یا مو برای افزایش استحکام ناخن ها نیز به کار می روند. برخی از محبوب ترین قرص های پوست، مو و ناخن ها عبارت اند از:

کپسول های زیبا کننده پوست، مو و ناخن ها

کپسول ها دسته دیگری از مکمل های پوست، مو و ناخن هستند که مانند قرص ها ترکیبات متنوعی در تولید آنها به کار می رود. تنها تفاوت کپسول ها با قرص ها روکش آنها است که موجب بلع راحت تر این مکمل‌ ها می شود. با مصرف کپسول ها از ریزش مو، مشکلات پوست و شکنندگی ناخن ها جلوگیری می شود و در صورت بروز این مشکلات، درمان سریع تر انجام خواهد شد. در ادامه اسامی برخی از بهترین کپسول های مخصوص پوست، مو و ناخن ها را عنوان می کنیم.

شربت های تولید شده برای تقویت پوست، مو و ناخن ها

برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن علاوه بر مواد غذایی استفاده از محصولات تقویتی نیز ضروری است. شربت ها یکی دیگر از اشکال مکمل های پوست، مو و ناخن‌ هستند که در ترکیبات آنها از زینک، ویتامین C، بیوتین، اسید فولیک و سایر ویتامین‌ های گروه B استفاده می شود. این محصولات علاوه بر حفظ سلامت پوست، مو و ناخن، به تقویت سیستم ایمنی بدن نیز کمک می کنند. همچنین طعم این شربت ها با اسانس میوه ای مانند طعم پرتقال تولید می‌ شوند که برای کودکان نیز قابل استفاده باشند. شربت زینک پلاس فیشر کیندر و شربت زینک پلاس یوروویتال دو نمونه پرفروش از شربت های مخصوص پوست، مو و ناخن ها هستند که به راحتی از طریق داروخانه های آنلاین در دسترس شما قرار می گیرند.

قرص پوست، مو و ناخن ایرانی

مکمل های ایرانی به دلیل در دسترس بودن و هزینه پایینی که دارند، محبوبیت بسیاری در بین افراد مصرف کننده پیدا کرده اند. همچنین این محصولات با توجه به شرایط جغرافیایی تولید می شوند و دوز ترکیبات موجود در این نوع از مکمل های پوست، مو و ناخن‌ برای تامین ویتامین ها و مواد معدنی بدن ایرانیان مناسب تر است. این محصولات نیز با برندهای متفاوتی در بازار موجود هستند که برخی از پرکاربردترین و پرفروش ترین آنها برای پوست، مو و ناخن ها عبارت اند از:

  • قرص سیستین ب ۶ زینک رازک
  • قرص اکولایف
  • قرص بیوتین دانا
  • کپسول رجوا
  • سافت ژل ویتا هیر
  • کپسول اسکین هیر نیل سندروس
  • قرص بیوتین جالینوس

قرص پوست، مو و ناخن خارجی

قرص های خارجی مخصوص پوست و مو نیز جز مکمل های بسیار قوی و محبوب در بین ایرانیان به شمار می روند. قرص های خارجی دارای مکانیسم اثر سریع تری نسبت به مکمل های ایرانی هستند و در نتیجه با مصرف روزانه آنها سلامت کلی بدن نیز ارتقا پیدا می کند. برخی از این قرص ها دارای ترکیبات خارجی با بسته بندی ایرانی هستند و برخی دیگر بعد از تولید به ایران وارد می شوند. در زیر نمونه های پرطرفدار از این مکمل های پوست، مو و ناخن‌ را معرفی می کنیم.

  • قرص بیوتی هلث ۱۰۰۰ میکروگرم هلث اید انگلستان
  • قرص یونی زینک یوروویتال
  • قرص هیرویت هلث اید
  • قرص هیالورونیک اسید مای ویتامینز
  • قرص بیوتین هلث اید
  • قرص ب کمپلکس پلاس زینک(تحت لیسانس)
  • مولتی ویتامین مینرال ساپلاس مدز(تحت لیسانس)
  • قرص هیرتامین ادونس فرمولا(تحت لیسانس)

خرید قرص پوست، مو و ناخن

برخی از فروشگاه های غیر مجاز با فروش مکمل های تقلبی ممکن است به شما آسیب های جدی را وارد کنند. به همین دلیل داروخانه ها به خصوص داروخانه های آنلاین بهترین مکان برای خرید مکمل های پوست، مو و ناخن‌ هستند. این داروخانه ها زیر نظر سازمان غذا و دارو قرار دارند و بدون نیاز به نسخه پزشک قادر خواهید بود، انواع مکمل های مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را با قیمت های مناسب خریداری کنید. همچنین با خرید از این داروخانه ها، مکمل و داروها درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.

قیمت قرص پوست، مو و ناخن

مکمل های تقویتی و غذایی در بسیاری از داروخانه ها و فروشگاه ها موجود هستند. اما قبل از خرید این محصولات باید در مورد اورجینال بودن و اصالت کالای مورد نظر اطمینان حاصل کنید. همچنین به دلیل تولید این محصولات توسط شرکت های متفاوت، قیمت آنها نیز با یکدیگر تفاوت دارد. از این رو قبل از خرید این مکمل ها از بودجه خود مطمئن شوید. بدون شک مکمل های خارجی نسبت به ایرانی قیمت بالاتری دارند. به همین دلیل برای کسانی که دچار مشکلات شدید و حاد پوستی یا ریزش مو نیستند، مکمل های ایرانی گزینه مقرون به صرفه تری محسوب می‌ شوند.

در نتیجه…

در این مقاله سعی کردیم، انواع مکمل های پوست، مو و ناخن را با ذکر اسامی و نمونه های پرفروش آنها بررسی کنیم. این مکمل ها حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی هستند و به صورت قرص، کپسول، شربت و غیره تولید می شوند. از این رو هر فرد با هر جنسیت، سن و شرایط جسمی خاصی به راحتی قادر به مصرف مکمل مورد نظر خود خواهد بود.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم