مولتی ویتامین عمومی و مینرال

نمایش 1–16 از 130 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

خرید و قیمت انواع مولتی ویتامین عمومی و مینرال

ارگان های بدن برای انجام صحیح عملکردهای خود، به مواد مغذی همچون: ویتامین ها و مینرال ها نیاز دارند. مصرف مولتی ویتامین عمومی و مینرال یکی از روش های بسیار ساده و در عین حال کاربردی برای تامین این ریزمغذی ها است.

این ترکیبات اگر از طریق مواد غذایی و به صورت طبیعی در بدن تامین نشوند، خطرات جبران ناپذیری را برای افراد ایجاد می کنند. از این رو کسانی که در تغذیه روزانه آنها مقادیر کافی از ویتامین ها و مینرال ها وجود ندارد، حتما باید از مولتی ویتامین های عمومی استفاده کنند. برای آشنایی با انواع این مکمل ها، خواص و نحوه خرید آنها با ما همراه باشید.

نقد و بررسی مولتی ویتامین عمومی و مینرال

در ترکیبات این محصولات تغذیه ای حداقل از 30 نوع ویتامین، مینرال و مواد مغذی دیگر استفاده می‌‌ شود. سلامت و عملکرد بدن در گرو تامین این مواد مفید و ضروری است. از آنجایی که برخی از این مواد در بدن تولید نمی شوند، تغذیه نقش اساسی را در جبران آنها بر عهده دارد.

مکمل های مولتی ویتامین و مینرال یکی از محصولات کمک تغذیه بسیار مفید هستند که در اشکال متفاوت: قرص، کپسول، پودر، مکمل های تزریقی و شربت در بازار به فروش می رسند.

مولتی ویتامین عمومی و مینرال در استخوان سازی، تقویت‌ سیستم ایمنی، بهبود زخم ها، تولید انرژی، حفظ سلامت ارگان های بدن، از بین بردن استرس اکسیداتیو و غیره به بدن کمک می کند و برای تمامی افراد قابل مصرف است.

این مکمل ها با توجه به کارایی خود در دسته بندی های زیر قرار می گیرند:

  • مولتی ویتامین مینرال مخصوص لاغری
  • مولتی ویتامین مینرال بارداری و شیردهی
  • مولتی ویتامین دوران قاعدگی و یائسگی
  • مولتی ویتامین مخصوص ورزشکاران و بدنسازان
  • مولتی ویتامین افراد مسن
  • مکمل های مولتی ویتامین مخصوص کودکان و نوجوانان

انواع مولتی ویتامین مینرال

به دلیل اهمیت بسیار زیاد مولتی ویتامین عمومی و مینرال برای بدن، این محصولات را به فرم های متنوع تولید کرده اند که تمامی افراد به خصوص کودکان، افراد مسن و بیماران به راحتی قادر به مصرف آنها باشند.

البته هر کدام از اشکال مولتی ویتامین ها قدرت جذب و تاثیرگذاری متفاوتی دارند و با توجه به میزان کمبود ویتامین ها و مواد معدنی در بدن تجویز می شود. در ادامه انواع این محصولات را بررسی می کنیم‌.

قرص و کپسول

پرمصرف ترین نوع مکمل های حاوی ویتامین ها و مینرال ها، قرص ها و کپسول ها هستند. این فرآورده ها به صورت روزانه و با یک لیوان آب به راحتی مصرف می شوند.

در ترکیبات کپسول یا قرص مولتی ویتامین مینرال از انواع ویتامین ها، مواد معدنی، عصاره های گیاهی، اسیدهای چرب و اسیدهای آمینه استفاده می شود. این محصولات با توجه به میزان ترکیبات موجود در خود با دوزهای متفاوت به فروش می رسند.

شربت و قطره مولتی ویتامین عمومی و مینرال

شربت و قطره مولتی ویتامین مینرال اصولا برای کودکان و افراد دارای مشکلات بلع تجویز می شود. مصرف راحت این محصولات آنها را جز مکمل های بسیار پرفروش قرار داده است.

یکی از نمونه های بسیار پرفروش شربت مولتی ویتامین، سانستول نام دارد که به دلیل طعم و خواص بی نظیر خود برای تمامی افراد قابل استفاده است.

پودر مولتی ویتامین

پودرهای حاوی ویتامین ها و مینرال ها به صورت ساشه در بسته بندی های متنوع در بازار موجود هستند. این پودرها قبل از مصرف باید در آب یا نوشیدنی طبیعی حل شوند.

نوع تزریقی مولتی ویتامین

برخی از افراد به دلیل افت شدید ویتامین ها و مواد معدنی در بدن خود دچار ضعف، بی‌حالی و بسیاری از مشکلات دیگر می شوند. پزشک برای درمان سریع این مشکلات، از نوع تزریقی مولتی ویتامین ها استفاده می کند.

این نوع مولتی ویتامین عمومی و مینرال به صورت آمپول در سرم یا در عضله تزریق می شود و تاثیرات آن به سرعت قابل مشاهده است.

نوع پاستیل مولتی ویتامین ها

این مکمل ها نیز با فرم پاستیل تولید می شوند و برای مصرف کودکان بسیار مناسب هستند.

قرص مولتی ویتامین و مینرال خارجی

یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد در زمان خرید مکمل های مولتی ویتامین می پرسند، در مورد خارجی و ایرانی بودن مولتی ویتامین ها است. در واقع نوع خارجی این محصولات یا به کشور وارد می شوند یا تحت لیسانس کشور دیگر در ایران به تولید می رسند.

باید بگوییم که فرمولاسیون این محصولات با یکدیگر یکسان است و خواص آنها یکی است. قرص ها و کپسول های تحت لیسانس با بهترین و باکیفیت ترین ترکیبات در کشور صاحب امتیاز برند مورد نظر فرموله می شوند و تنها بسته بندی و توزیع آنها در ایران انجام می گیرد.

به همین دلیل به کسانی که متقاضی خرید این محصولات هستند، پیشنهاد می شود که تنها به دوز این مکمل ها و میزان ترکیبات آنها توجه کنند. در این صورت نیاز بدن آنان به ویتامین ها و مینرال ها به راحتی تامین خواهد شد. برخی از پرفروش ترین مکمل های مولتی ویتامین عمومی و مینرال خارجی شامل موارد زیر می شوند:

  • کپسول مولتی دیلی اونسن نوتریشن
  • قرص دی ویت اکتیو هلث اید
  • شربت مینا جویس یوروویتال
  • قرص جوشان مولتی‌ویتامین فلکسان

قرص مولتی ویتامین و مینرال ایرانی

قرص های مولتی ویتامین ایرانی را باید جز مقرون به صرفه ترین و بهترین مکمل های این گروه به شمار آورد. این محصولات با توجه به کمبودهای بدن ایرانیان و بر اساس اقلیم زندگی آنان تهیه می‌ شوند. به همین دلیل برخی از این فرآورده ها ممکن است از نوع خارجی آن نیز مفیدتر و تاثیرگذارتر باشند.

در ترکیبات مولتی ویتامین های مینرال ایرانی نیز  از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و سایر ریزمغذی های مفید استفاده می شود که آن را برای استفاده تمامی افراد مناسب کرده است.

امروزه به دلیل تحریم های اقتصادی در ایران، شرکت های ایرانی بسیاری دست به تولید این مکمل ها زده اند که مردم با صرف هزینه های مقرون به صرفه، زندگی باکیفیت تری را تجربه کنند. در بین شرکت های ایرانی تولید کننده مکمل های دارویی و تغذیه ای معروف ترین آنها شامل: شرکت ایران دارو و دانا می شوند.

خرید قرص مولتی ویتامین عمومی و مینرال

برای خرید انواع این مکمل ها باید به مراکز معتبری همچون: داروخانه ها و فروشگاه های دارویی مراجعه کنید. همچنین داروخانه های آنلاین نیز یکی از مکان های بسیار مناسب برای خرید این محصولات است. زیرا در این صورت قادر به مشاهده قیمت و سایر مشخصات کلیه مولتی ویتامین ها خواهید بود و بدون صرف هزینه و زمان طولانی، مکمل مورد نظر خود را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

البته در زمان خرید اینترنتی در ابتدا باید از اعتبار سایت مورد نظر و اورجینال بودن محصولات آن اطلاع پیدا کنید. سپس بر اساس بودجه و میزان کمبودهای بدن خود، مکمل مناسبی را تهیه کنید.

قیمت قرص مولتی ویتامین مینرال

قیمت یک مکمل عامل مهمی است که در زمان خرید باید به آن توجه کنید. البته اگر به دنبال یک مکمل مولتی ویتامین مینرال باکیفیت و مقرون به صرفه هستید، غیر از قیمت باید سایر ویژگی‌ های مکمل را بررسی کنید.

با این حال قیمت این محصولات بر اساس عوامل متفاوتی مشخص می‌ شود که در زیر آنها را عنوان می کنیم.

  • کیفیت محصول و برند تولید کننده آن
  • نوع خارجی و ایرانی بودن مکمل مولتی ویتامین
  • نوع و میزان ترکیبات
  • فرم یا شکل مکمل مولتی ویتامین
  • چگونگی پروسه تولید

قیمت و خرید قرص مولتی ویتامین و مینرال با بهترین قیمت

مولتی ویتامین عمومی و مینرال یکی از مکمل های بسیار ضروری برای بهبود عملکرد بدن است که امروزه توسط پزشکان برای بسیاری از افراد تجویز می شود. این مکمل ها همانطور که از نام آنها مشخص است، حاوی ویتامین ها، مینرال ها و سایر مواد مفید دیگر هستند که بدن برای حفظ سلامت عمومی و جلوگیری از ابتلا به بیماری ها به آنها نیاز دارد.

مولتی ویتامین ها در دو نوع خارجی و ایرانی با اشکال قرص، کپسول، قطره، شربت و غیره تولید می شوند. استفاده روزانه از این محصولات موجب جبران کمبود مواد مغذی و در نتیجه بهبود عملکرد بدن خواهد شد.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم