مکمل های قلب و عروق

نمایش 1–16 از 121 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

خرید انواع مکمل های قلب و عروق

سیستم قلب و عروق، مهمترین بخش از بدن است که از عروق خونی تشکیل می شود. این سیستم، مواد مغذی و اکسیژن را از طریق خون به سایر اندام های بدن انتقال می دهد. قلب و رگ های خونی وابسته به آن، شبکه ای پیچیده هستند که موجب گردش خون در بدن می شوند.

از این رو سلامت اندام های داخلی به نحوه کارکرد صحیح این سیستم بستگی دارد. روش های متفاوتی وجود دارد که به شما در حفظ سلامت قلب و عروق کمک بسیاری می کند. مکمل ها، یکی از بهترین محصولاتی هستند که مصرف آنها در کنار رژیم غذایی سالم و ورزش پیشنهاد می شود. در ترکیبات این مکمل های مخصوص، از بهترین ویتامین برای قلب و عروق استفاده شده است.

بیشتر بدانید: راهکارهای تقویت قلب و عروق (معرفی بهترین مکمل های تقویت قلب)

انواع مکمل های قلب و عروق

مکمل‌ های قلب و عروق، انواع مختلفی دارند که به تقویت و سلامت عروق و قلب کمک می‌ کنند. برخی از مکمل هایی که برای تقویت قلب و عروق به کار می روند، شامل موارد زیر می شوند:

خرید انواع مکمل های امگا و روغن ماهی از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

1. اسیدهای چرب امگا 3: این اسیدهای موجود در ماهی های چرب مانند ماهی سالمون و تون وجود دارند که قلب و عروق را تقویت می کنند.

2. کراتین: مکمل های کراتین معمولا به منظور افزایش عملکرد فیزیکی و قدرت قلب در ورزشکاران استفاده می شود.

3. کوآنزیم Q10: این ماده به اندازه کافی در بدن تولید نمی شود، با این حال می تواند عملکرد قلب را بهبود بخشد.

4. مکمل های عصاره زردچوبه: زردچوبه موجب کاهش التهاب و تقویت عملکرد قلب و عروق می شود.

5. ویتامین D: ویتامین D مفید برای سلامتی قلب و عروق است و می تواند عوامل خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد.

6. مکمل های معدنی: مکمل هایی مانند منیزیم و کلسیم می توانند به تنظیم ضربان قلب کمک کنند و فشار خون را کاهش دهند. قبل از خرید هرگونه مکمل، بهتر است با پزشک یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید تا بهترین انتخاب را برای نیازهای خاص خود داشته باشید.

بیشتر بدانید: فواید قرص امگا ۳ برای سلامت بدن چیست؟ (۷ مکمل بی نظیر امگا۳)

خرید قرص تقویت قلب و عروق

برای خرید قرص تقویت قلب می‌ توانید به یک داروخانه معتبر بروید و از فروشنده درخواست قرص تقویت قلب بکنید. همچنین، می‌توانید به این قرص از طریق فروشگاه‌ های آنلاین همچون داروخانه آنلاین داروهوم دسترسی به آنها داشته باشید. با این حال قبل از خرید هر دارویی، بهتر است از یک پزشک یا متخصص قلب و عروق مشورت بگیرید تا مطمئن شوید که این قرص برای شما مناسب است. برخی از بهترین داروهای تقویت قلب و عروق عبارتند از:

قیمت مکمل تقویت قلب و عروق

قیمت مکمل‌ های تقویت قلب متفاوت است و بستگی به برند، محتوای مواد تشکیل‌ دهنده، تعداد در هر بسته و محل خرید دارد. به طور معمول، قیمت این مکمل‌ ها در بازار معمولاً بین 20 تا 300 هزار تومان متغیر است.

بیشتر بدانید: قرص امگا ۳ را چگونه مصرف کنیم؟

در داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم