دارو تقویت سیستم ایمنی بدن

نمایش 1–16 از 362 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

خرید انواع مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن

سیستم ایمنی قوی از جمله عواملی عنوان می شود که در سلامت بدن و جلوگیری از ورود ویروس ها و عفونت ها به آن موثر است. برای داشتن یک سیستم ایمنی قوی و سالم، بدون شک راهکار های متفاوتی وجود دارد که بهترین آنها مصرف مکمل تقویت سیستم ایمنی است.

ویتامین ها و مواد معدنی مهمترین ترکیبات تشکیل دهنده این مکمل ها هستند که با جبران کمبود این مواد در بدن، تغذیه رسانی به سلول ها را انجام می دهند و موجب سنتز گلبول های سفید برای محافظت از بدن می شوند. برای آشنایی بیشتر با این دسته از مکمل ها و چگونگی دسترسی به آنها با ما همراه باشید.

ترکیبات موجود در مکمل تقویت سیستم ایمنی

سیستم ایمنی یکی از مهمترین بخش های بدن است که از ارگان های داخلی در برابر عوامل خارجی و ویروسی محافظت می کند.  این سیستم برای تقویت خود به انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها و مینرال ها احتیاج دارد. به همین دلیل با مصرف غذاهای سالم و متنوع، این مواد در بدن تامین می شوند.

مکمل ها نیز از جمله محصولات کمک تغذیه ای هستند که برای سلامت بدن به خصوص تقویت سیستم ایمنی تجویز می شوند. البته این محصولات در صورتی نتیجه بخش هستند که همراه با یک سبک زندگی سالم مصرف شوند. افرادی که در طول زندگی خود قادر به مصرف مواد غذایی متنوع نیستند، مصرف این مکمل ها به آنها کمک می کند که دچار کمبود ویتامین و مواد معدنی در بدن نشوند. این محصولات به دلیل برخورداری از ترکیبات زیر برای بدن بسیار مفید هستند.

منیزیم

منیزیم با کمک به تقویت سلول های سفید بدن مانع از ابتلا به بیماری ها می شود.

زینک

این ماده به تولید ماده ژنتیکی سلول، تکثیر سلول ها، تنظیم عملکرد سیستم ایمنی و تولید سلول های ایمنی در بدن کمک می کند.

فولات

با مصرف مکمل تقویت سیستم ایمنی تولید گلبول های قرمز، افزایش عملکرد گلبول های سفید و تقسیم سلولی اتفاق می افتد.

سلنیوم

دارای خاصیت آنتی اکسیدانی فراوانی است که به تقویت سیستم ایمنی کمک بسیاری می کند.

آهن

این ماده موجب بهبود عملکرد آنزیم های ضروری و افزایش قدرت سیستم ایمنی  بدن می شود.

ویتامین E

این ویتامین دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی برای از بین بردن رادیکال های آزاد است.

ویتامین D

با مصرف این ویتامین سیستم ایمنی تقویت می شود و مهار تکثیر برخی از ویروس ها و سیتوکین های التهابی رخ می‌ دهد.

ویتامین A

این ماده دارای خواص ضد التهابی و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است.

ویتامین C

ویتامین سی آنتی اکسیدانی قوی برای تقویت سیستم ایمنی بدن و مقابله با عوامل بیماری زا به شمار می رود.

ویتامین B6

این ماده به بهبود خونرسانی و اکسیژن رسانی به سلول ها کمک می کند.

ویتامین B9 یا اسید فولیک

ویتامین B9 در افزایش انرژی بدن، تقسیم سلولی و بهبود گردش خون بسیار موثر است و موجب افزایش ایمنی بدن می شود.

معرفی انواع مکمل تقویت سیستم ایمنی

تقویت سیستم ایمنی توسط مکمل های تغذیه ای یکی از روش های بسیار مفید و در عین حال ساده به شمار می رود که امروزه افراد بسیاری را به خود علاقه مند کرده است. این مکمل ها برای استفاده راحت مخاطبان به شکل های متفاوت زیر تولید می شوند.

قرص

قرص ها یکی از فرم های بسیار رایج مکمل ها هستند که در تمامی داروخانه ها و فروشگاه های دارویی به فروش می رسند. قرص ها در سه نوع جویدنی، بلعیدنی و قرص جوشان تولید می شوند و با روش های متفاوتی قابل مصرف هستند. البته فرم بلعیدنی مکمل تقویت کننده سیستم ایمنی بیشتر توسط بزرگسالان استفاده می شود.

کپسول

کپسول ها نیز فرم دیگری از مکمل تقویت سیستم ایمنی بدن هستند که به صورت سافت ژل نیز تولید می شوند. این مکمل ها با یک لیوان آب در هر زمان از شبانه روز قابل مصرف هستند.

شربت

فرم شربت مکمل های تقویت کننده سیستم ایمنی نیز بیشتر برای کسانی که دارای مشکلات بلعیدن هستند یا کودکان تجویز می شود. زیرا استفاده از آنها راحت است و نگرانی از بابت مصرف آنها برای این افراد وجود ندارد.

مکمل ایرانی تقویت کننده سیستم ایمنی

تقویت سیستم ایمنی از طریق مصرف مکمل های حاوی ویتامین ها و مواد معدنی به راحتی اتفاق می افتد. از آنجایی که شرکت های متنوعی دست به تولید این محصولات زده اند، آنها را در دو دسته بندی خارجی و ایرانی قرار می دهند.

مکمل تقویت سیستم ایمنی ایرانی دارای قیمت پایین تری است و دسترسی به آن راحت تر صورت می گیرد. به همین دلیل این محصولات در ایران فروش بالایی دارند. مکمل های ایرانی برای رفع نیاز بدن افراد این خطه بهترین گزینه هستند.

بیشتر مکمل های ایرانی تقویت کننده سیستم ایمنی، دوز آهن و ویتامین D بالاتری نسبت به مکمل های خارجی دارند‌. زیرا کمبود این ریزمغذی ها در بدن زنان ایرانی شایع تر است. به همین دلیل مصرف این محصولات ایرانی همراه با رژیم غذایی سالم بهترین گزینه برای بهبود وضعیت جسمی آنان به شمار می رود. برخی از مکمل های پرفروش ایرانی شامل: قرص آنادرم سلامت پرمون امین، قرص فولیکوژن اروند فارمد و کپسول زینک پلاس ب کمپلکس دانا می شوند.

مکمل تقویت سیستم ایمنی خارجی

مکمل های خارجی تقویت کننده سیستم ایمنی بدن نیز تنوع فراوانی دارند و به عنوان تحت لیسانس نیز به فروش می رسند. این مکمل ها دارای استانداردها و مجوزهای بهداشتی هستند و هر کدام از آنها ترکیبات مخصوص به خود را دارند.

کیفیت بالا و روش فرآوری نوین در تولید این محصولات آنها را نزد مصرف کنندگان به محبوبیت رسانده است. البته نمی توان گفت که تمامی مکمل های خارجی از کیفیت بالایی برخوردار هستند‌. زیرا فرمولاسیون آنها با توجه به شرایط جغرافیایی و کمبودهای بدن مردم آن کشور تهیه می شود و ممکن است برخی از کمبودهای بدن ایرانیان مانند آهن را جبران نکنند. در ادامه برخی از مهمترین و پرفروش ترین مکمل های خارجی تقویت کننده سیستم ایمنی را معرفی می کنیم.

  • قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس
  • قرص اکتی درم لیبرتی سوئیس
  • کپسول ویتامین سی و زینک یوروویتال
  • کپسول پاورفیت هولیستیکا
  • قرص جوشان ویتامین سی یوروویتال
  • قرص مولتی ویتامین مینرال تین ویتال هلث
  • قرص ایمیونس ویتابیوتیکس
  • کپسول هیالورون پلاس آپوویتال

خرید مکمل های تقویت کننده سیستم ایمنی

بدون شک امروزه مکمل ها نقش مهمی در زندگی افراد ایفا می کنند. زیرا این محصولات دارای ترکیبات بسیار مفید و ضروری بدن هستند که سلامت سیستم ایمنی را افزایش می‌ دهند.

مکمل تقویت سیستم ایمنی یکی از مکمل های بسیار پرفروش و محبوب در تمام جهان به شمار می رود که دسترسی به آن برای افراد بسیار راحت است. زیرا این فرآورده در بسیاری از داروخانه ها و فروشگاه های معتبر حضوری و آنلاین به فروش می رسد.

قیمت مکمل تقویت سیستم ایمنی

از آنجایی که شرکت های تولید کننده مکمل ها متفاوت هستند، بدون شک هزینه و قیمت هر مکمل نیز با دیگری تفاوت دارد. به همین دلیل نمی توان قیمت مشخصی را برای مکمل های تقویت کننده سیستم ایمنی در نظر گرفت. هر شرکت بر اساس ترکیبات به کار رفته در مکمل و میزان آنها، قیمت فرآورده های خود را مشخص می کند. به همین دلیل قبل از خرید این محصولات بهتر است از قیمت واقعی آنها اطلاع پیدا کنید.

برای این کار سایت های داروخانه ای آنلاین بهترین گزینه هستند. زیرا از این طریق امکان مقایسه قیمت ها به خوبی برای شما فراهم می شود. در حالت عادی مکمل ها بر اساس برند، دوز و نوع ترکیبات، اورجینال بودن، کیفیت، روش فرآوری و غیره قیمت گذاری می شوند.

در نتیجه…

مکمل تقویت سیستم ایمنی از جمله محصولات بسیار مفید برای بدن است که در تمامی فروشگاه های معتبر دارویی و داروخانه ها به فروش می رسد. این محصولات حاوی ویتامین ها و مواد معدنی هستند که بدن برای بهبود کارکرد سیستم ایمنی به آنها نیاز دارد. به همین دلیل مصرف این محصولات برای کسانی که از کمبود ریزمغذی ها رنج می برند، ضروری است.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم