مکمل های تقویت جنسی بانوان

نمایش 1–16 از 24 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

راهکار های تقویت قوای جنسی زنان

رابطه جنسی یکی از دلایل ایجاد صمیمیت بین زن و شوهر است. مسائلی مانند کاهش میل جنسی و عدم توانایی برقراری رابطه جنسی، می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی در زندگی زناشویی شود. تقویت قوای جنسی زنان یا مردان نقش موثری برای ایجاد یک رابطه موفق بین زن و مرد دارد. مشکلات جنسی از جمله مسائلی است که امکان دارد به دلایل مختلف برای هر فردی به وجود بیاید. خوشبختانه با وجود داروها و روش های درمانی متعدد، درمان این معضل آسان شده است. پس افراد می توانند به کمک روش های درمانی این معضل را حل کنند.

تقویت قوای جنسی زنان با مصرف داروها

برای درمان مشکلات جنسی و همچنین تقویت میل جنسی زنان، داروهایی وجود دارد که با مصرف آن ها می توان به بهبود عملکرد جنسی کمک زیادی کرد. این داروها علاوه بر کمک به عملکرد جنسی زنان، سرشار از ویتامین و مواد معدنی بسیار مفید برای بدن هستند. توصیه می شود که اگر به دنبال روش هایی برای افزایش میل جنسی خود می گردید، حتما از این داروها برای درمان سریع تر استفاده کنید.

راهکار های تقویت قوای جنسی زنان

بهترین مکمل های تقویت جنسی بانوان

کپسول ماکاویت اف یوروویتال

این دارو باعث تقویت میل جنسی زنان و جلوگیری از خستگی می شود. مصرف این دارو انرژی زنان را افزایش داده و تاثیر زیادی در بهبود عملکرد جنسی دارد. همچنین این کپسول سرشار از ویتامین های B2 و B6 و B12 است و به بارداری نیز کمک زیادی می کند. از مزیت های دیگر این دارو می توان به تقویت تمرکز و بهبود قدرت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد.

قرص ایکس اید گلدن لایف

این دارو یکی دیگر از قرص های مفید برای بهبود عملکرد جنسی است. قرص ایکس اید گلدن لایف، باعث خون رسانی به بدن و افزایش انرژی می شود و سرشار از ویتامین های E و B است. همچنین این دارو عوارض خاصی ندارد و از بیماری های قلبی و سرطان جلوگیری می کند. 

ساشه فرتولید او پی دی فارما

این دارو نیز تاثیر زیادی بر افزایش میل جنسی و بارداری دارد. مصرف این دارو هورمون های زنانه را تنظیم کرده و باعث گردش خون در اندام های جنسی می شود و از کم خونی جلوگیری می کند. همچنین این محصول سرشار از ویتامین های D و C بوده و سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می کند. 

کپسول کاماسوترا گلدن لایف

کپسول کاماسوترا گلدن لایف بسیار انرژی زا بوده و باعث تقویت قوای جنسی زنان می شود. این دارو سرشار از گیاه جینسینگ و مواد معدنی است و بر سلامت قلب نیز تاثیر زیادی می گذارد. همچنین استفاده از این دارو باعث تنظیم قند و فشار خون می شود و از خستگی هنگام رابطه جنسی جلوگیری می کند. 

همچنین، شما می توانید انواع مکمل های تقویت جنسی آقایان را از داروخانه آنلاین داروهوم خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

بهترین مکمل های تقویت جنسی بانوان

راهکارهای تقویت جنسی بانوان

راهکارهایی که می توانند در این راستا موثر واقع شوند، عبارتند از:

کاهش استرس و اضطراب: روش های درمانی کاهش استرس مانند مدیتیشن می تواند در تقویت قوای جنسی زنان تأثیرگذار باشد.

خواب کافی و منظم: داشتن خواب کافی به مدت 7-8 ساعت در شبانه روز، به طور ناخودآگاه بر بهبود رابطه جنسی موثر خواهد بود.

درمان افسردگی و مشکلات روحی: جهت رفع این مشکل، از راهنمایی مشاور و متخصصین این حوزه کمک بگیرید. پس از درمان افسردگی، شاهد بهبود عملکرد جنسی خواهید بود.

تمرین افزایش اعتماد به نفس: ریشه مشکلات بسیاری از زنانی که ضعف قوای جنسی دارند، در کمبود اعتماد به نفس و دوست نداشتن اندام هایشان است.

کاهش مصرف دخانیات و الکل: مصرف دخانیات مانند سیگار و الکل بر عملکرد جنسی زنان تاثیر منفی زیادی می گذارد. مصرف بیش از حد الکل باعث افسردگی می شود و شادابی و نشاط روح را از بین می برد.

کاهش مصرف داروهای ضدبارداری: استفاده از قرص های ضد بارداری، یکی از عوامل موثر بر کاهش میل جنسی زنان است. این داروها باعث کاهش ترشح هورمون های جنسی می شوند و در نهایت میل جنسی را کاهش می دهند. 

ورزش؛ از راهکارهای موثر تقویت قوای جنسی زنان

انجام تمرین های ورزشی، یکی دیگر از روش های مفید برای افزایش میل جنسی است. ورزش کردن علاوه بر سلامت بدن، باعث سلامت روح نیز می شود. ورزش جریان خون در بدن را افزایش می دهد و ارتباط مستقیمی با قوای جنسی دارد.

همچنین ورزش کردن باعث تناسب اندام شده و این امر اعتماد به نفس زنان را بالا می برد. پس پیشنهاد می شود، ورزش هایی که با تقویت قوای جنسی در ارتباط هستند را بشناسید و تلاش کنید روزانه زمانی را به انجام حرکات ورزشی اختصاص دهید.

ورزش یوگا

یوگا، یکی از ورزش های پرطرفدار میان بانوان است. این ورزش استرس را کاهش می دهد و نوعی آرامش درونی ایجاد می کند، پس برای درمان افسردگی بسیار مفید است. همچنین یوگا باعث افزایش جریان خون در بدن و اندام جنسی می شود. پس ورزش یوگا را به عنوان یکی از راهکارهای افزایش میل جنسی خود در نظر بگیرید و سعی کنید روزانه 20 الی 30 دقیقه را به انجام این ورزش اختصاص دهید.

ورزش ایروبیک

ایروبیک استرس را کاهش می دهد و باعث استقامت عضلات پاها می شود. ایروبیک از افسردگی جلوگیری می کند و برای ضربان قلب و تنفس نیز بسیار مفید است. پس از اهمیت این ورزش برای بهبود عملکرد جنسی غافل نشوید و تلاش کنید که ایروبیک را در برنامه خود قرار دهید.

ورزش پیلاتس

پیلاتس انتخاب خوبی برای افرادی است که توانایی انجام ورزش های سنگین را ندارند. پیلاتس نیز مانند یوگا و ایروبیک برای پیشگیری از افسردگی و مشکلات روحی بسیار موثر است. این ورزش باعث تناسب اندام و تقویت عضلات اندام جنسی شده و علاوه بر تناسب اندام باعث به وجود آمدن احساسات مثبت و فعالیت بهتر ذهن نیز می شود.

ورزش کگل و پیاده روی

کگل باعث انعطاف پذیری بدن و تقویت عضلات لگن می شود. ورزش کگل باعث افزایش انرژی شده و از خستگی هنگام رابطه جنسی جلوگیری می کند. پیاده روی نیز نوعی ورزش سبک محسوب می شود که برای انجام آن نیاز به هیچ هزینه خاصی نیست. پیاده روی نیز جریان خون را در بدن افزایش می دهد و به فعالیت بهتر مغز کمک زیادی می کند. سعی کنید درکنار ورزش های دیگر روزانه 30 الی 40 دقیقه پیاده روی داشته باشید.

تقویت قوای جنسی با کاهش وزن و تناسب اندام

مشاهدات نشان می دهند بیشتر زنانی که میل جنسی پایینی دارند، دارای اضافه وزن هستند. رژیم مناسب می تواند کمک زیادی به تقویت قوای جنسی زنان کند. پس اگر وزن بالایی دارید بهتر است که از یک رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی استفاده کنید و وزنتان را کاهش دهید. همچنین اضافه وزن و چاقی بیش از حد ممکن است اعتماد به نفستان را کاهش دهد. در نتیجه با ضعف شدید قوای جنسی مواجه می شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با راهکارهای افزایش میل جنسی زنان می توانید مقاله مربوطه را از اینجا بخوانید.

تاثیر ورزش بر افزایش قوای جنسی بانوان

مواد غذایی موثر در تقویت میل جنسی زنان

در کنار روش های درمانی، میوه ها و موادغذایی هایی نیز وجود دارند که به تقویت قوای جنسی زنان کمک زیادی می کنند. استفاده از این خوراکی ها در برنامه غذایی تاثیر چشمگیری در بهبود عملکرد جنسی دارد. خوشبختانه این مواد غذایی مورد پسند درصد بالایی از افراد هستند. پس پیشنهاد می شود که از این خوراکی ها استفاده کرده و تاثیرشان را در میل جنسی خود مشاهده کنید.

گیاه ماکا برای افزایش میل جنسی

گیاه ماکا که معمولا از ریشه آن به صورت خشک شده در مواد غذایی استفاده می کنند، تاثیر زیادی در تقویت میل جنسی دارد. از ماکا برای ساخت داروهای افزایش دهنده میل جنسی نیز استفاده می شود. همچنین این گیاه به بارداری نیز کمک زیادی می کند. به طور کلی ماکا یکی از بهترین گیاهان برای بهبود عملکرد جنسی زنان محسوب می شود و تاثیرات فوق العاده ای دارد.

تقویت قوای جنسی با انار و توت فرنگی

انار یکی از میوه هایی است که مصرف آن در افزایش میل جنسی زنان تاثیر زیادی دارد. این میوه باعث ترشح بیشتر هورمون های جنسی شده و در نتیجه باعث تقویت قوای جنسی می شود. توت فرنگی نیز سرشار از ویتامین های B و C است که افزایش این ویتامین ها در بدن باعث ترشح هورمون های زنانه می شود. همچنین توت فرنگی برای افزایش گردش خون در بدن و اندام های جنسی نیز بسیار موثر است.

آجیل هایی مانند مغز بادام و پسته

استفاده از مغز بادام و پسته، به تقویت قوای جنسی کمک زیادی می کند. بادام به دلیل داشتن مواد معدنی باعث تولید هورمون های جنسی می شود و برای پیشگیری از افسردگی نیز انتخاب مناسبی است. خوردن مغز بادام و پسته به طور ناخودآگاه باعث آرامش ذهن نیز می شود. پس سعی کنید این مغزها را در برنامه غذایی خود قرار بدهید. همچنین بهتر است که مغز بادام و پسته به صورت خام مصرف شوند.

تقویت قوای جنسی با تخم مرغ

تخم مرغ سرشار از ویتامین های B5 و B6 است. وجود این ویتامین ها در بدن به افزایش گردش خون و تولید هورمون های جنسی زنان کمک زیادی می کند. تخم مرغ انتخابی عالی برای افرادی است که به داشتن آرامش علاقه زیادی دارند. آرامش درونی موجب افزایش میل جنسی می شود.

افزایش میل جنسی با فلفل

فلفل تند یکی از مواد غذایی تاثیرگذار برای افزایش میل جنسی به شمار می رود. فلفل به دلیل اینکه طبع گرمی دارد، باعث افزایش ضربان قلب در بدن می شود. همچنین فلفل تند گردش خون در بدن و اندام جنسی را افزایش داده و سبب به وجود آمدن میل جنسی قوی می شود. 

افزایش میل جنسی با موز

موز نیز یکی دیگر از عوامل کمک کننده به تولید هورمون های جنسی است. موز طبع گرمی دارد و به دلیل آنزیم ها و ویتامین هایی که دارد، مشکلات جنسی را کنترل می کند. 

افزایش میل جنسی با عسل

مصرف عسل برای تقویت قوای جنسی، راهکاری موثر است. عسل علاوه بر افزایش میل جنسی به تامین انرژی از دست رفته بدن و خستگی بعد از رابطه جنسی نیز کمک زیادی می کند و در تولید تخمک و باروری نیز تاثیر زیادی دارد. همچنین مصرف عسل با موز و گردو تاثیر را چند برابر کرده و باعث بهبود عملکرد جنسی می شود.

تقویت قوای جنسی زنان با شکلات تلخ

شکلات تلخ یکی از خوراکی های مفید برای تقویت میل جنسی به شمار می رود. این خوراکی علاوه بر ایجاد ذهنی آرام به افزایش گردش خون نیز کمک زیادی می کند و خون را به تمامی اعضای بدن و اندام جنسی می رساند. 

تقویت قوای جنسی زنان با مصرف انجیر و آووکادو

انجیر نیز ویتامین و مواد معدنی مفید زیادی دارد و به تولید هورمون های جنسی کمک زیادی می کند. آووکادو نیز سرشار از ویتامین E و B6 بوده و نقش موثری در گردش خون دارد. 

تقویت قوای جنسی با اسفناج

اسفناج نیز یکی از سبزیجات مفید برای افزایش میل جنسی است. اسفناج باعث گردش خون در پاها و اندام جنسی می شود و همچنین به تمرکز بیشتر و آرامش ذهن کمک زیادی می کند.

استفاده از گیاه دامیانا برای تقویت میل جنسی بانوان

گیاه دامیانا تاثیر زیادی در تقویت قوای جنسی بانوان دارد. معمولا این گیاه به صورت دمنوش مصرف می شود. دامیانا باعث به وجود آمدن رابطه جنسی لذت بخش می شود و برای افرادی که قوای جنسی ضعیفی دارند، بسیار مفید است. 

استفاده از گوشت گوسفندی، گوشت شتر مرغ و غذاهای دریایی

قرار دادن گوشت گوسفند و شتر مرغ در برنامه غذایی می تواند باعث افزایش میل جنسی بانوان شود. گوشت شتر مرغ طبع گرمی داشته و به همین دلیل در تولید هورمون های زنانه نقش موثری دارد. غذاهای دریایی نیز باعث افزایش گردش خون در بدن و اندام جنسی شده و باعث می شود که رابطه جنسی راحت تر و لذت بخش تری برقرار کنید. پس مصرف این مواد غذایی را فراموش نکنید.

مصرف آب کافی برای تقویت قوای جنسی

مصرف آب کافی باعث سلامت بدن و تقویت قوای جنسی می شود. کمبود آب ممکن است مشکلاتی مانند خشکی واژن را به وجود بیاورد و باعث تجربه درد هنگام رابطه جنسی شود. همچنین مصرف آب برای سلامت قلب و عروق نیز تاثیر زیادی دارد. نوشیدن روزانه 8 لیوان آب می تواند سلامت بدنتان را تامین کند و در بهبود عملکرد جنسی نیز تاثیر زیادی بگذارد.

تاثیر تغذیه بر افزایش قوای جنسی بانوان

جمع بندی

رابطه جنسی نقش مهمی در زندگی زناشویی دارد. ضعف قوای جنسی ممکن است صمیمیت بین زوج ها را از بین ببرد و در نهایت باعث فروپاشی زندگی مشترک شود. اگر احساس می کنید که میل جنسیتان مانند سابق نیست و لذتی از رابطه جنسی نمی برید، با انجام راهکارهای تقویت قوای جنسی زنان می توانید انرژی از دست رفته خود را بازگردانید.

کافی است که به طور منظم و دقیق روش های درمانی گفته شده را انجام دهید و حتما از مواد غذایی تاثیرگذار بر میل جنسی در برنامه غذایی خود استفاده کنید. همچنین این نکته را فراموش نکنید که گاهی اوقات برای تقویت قوای جنسی به کمک پزشک نیاز دارید و به تنهایی نمی توانید این کار را انجام دهید. در چنین شرایطی می توانید از مراکز مشاوره و پزشکان کمک بگیرید و به کمک همسرتان و همدلی و همراهی او مراحل درمان را با موفقیت طی کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم