قرص آنتی اکسیدان

نمایش 1–16 از 37 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

خرید انواع مکمل آنتی اکسیدان

مکمل آنتی اکسیدان یک مکمل غذایی است که شامل ترکیباتی مثل ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب اسیدی امگا-3، کوآنزیم Q10، پلی‌فنل‌ها و سایر ترکیبات آنتی اکسیدانی است. آنتی اکسیدان‌ها توانایی مبارزه با رادیکال‌های آزاد را دارند و ممکن است در جلوگیری از ایجاد آسیب در سلول‌ها و بافت‌ها و همچنین در بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن مفید باشند. مصرف مکمل آنتی اکسیدان‌ها می‌تواند در برخی موارد بهبودی در مشکلات سلامتی مانند افزایش سیستم ایمنی بدن، مقابله با پیری، درمان بیماری‌های قلبی، کاهش ریسک بروز بیماری‌های التهابی و سرطان کمک کند. اما قبل از مصرف هرگونه مکمل غذایی، بهتر است با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

بیشتر بدانید: آنتی اکسیدان چیست و چه نقشی در بدن دارد؟

خرید قرص آنتی اکسیدان

برای خرید قرص آنتی اکسیدان بهتر است که به یک دکتر مراجعه کنید تا بتوانید نیازهای خود را بررسی و بهترین گزینه را انتخاب نمایید و مشاوره ای درباره دوز، عوارض جانبی و تداخل با داروهای دیگه را دریافت کنید. محصولاتی را خریدار کنید که توسط سازمان بهداشت و درمان تائید شده هستند. اگر تمایل دارید آنلاین قرص آنتی اکسیدان بخرید، میتوانید از داروخانه های آنلاین معتبر مانند داروهوم استفاده کنید. قبل از خرید دقت نمایید که از فروشگاه با اعتبار خرید می کنید و نظرات کاربران رو مطالعه کنید. همچنین، قبل از مصرف اینگونه محصولات، یکبار دیگر با دکتر خود مشورت کنید و در مورد شرایط و نیاز خودتان صحبت کنید.

قیمت قرص آنتی اکسیدان

قیمت قرص آنتی اکسیدان به بسته‌بندی، نوع و برند محصول متفاوت است. می توانید با مراجعه به دسته بندی انواع مکمل های آنتی اکسیدان در داروخانه اینترنتی داروهوم، به مقایسه قیمت انواع مکمل های آنتی اکسیدان بپردازید.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم