اسپری پاک کننده صورت سینره حجم 150 میلی لیتر
اسپری پاک کننده صورت سینره حجم 150 میلی لیتر

اسپری پاک کننده صورت سینره حجم 150 میلی لیتر

Cinere Fresh Facial Toner 150ml

حاوی عصاره اسطوخودوس، نعناع و رزماری، پاکسازی پوست و کمک به کوچک تر شدن منافذ پوست

موارد مصرف :

حفظ شادابی و طراوت پوست
تکمیل کننده پاکسازی پوست
کمک به کوچک تر شدن منافذ پوست


ویژگی محصول :

محصولی سازگار با انواع پوست ها
حاوی عصاره نعناع و تسکین دهنده پوست
حاوی عصاره اسطوخودوس و کمک به حفظ لطافت پوست
برخورداری از عصاره رزماری و کاهش ترشح چربی
پاکسازی کامل پوست
کوچک تر کردن منافذ پوستی
ضد التهاب و التیام بخش
کمک به شادابی و حفظ طراوت پوست
کاهش دهنده جوش های صورت


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی اسپری پاک کننده صورت سینره حجم 150 میلی لیتر

نقد پاک کننده صورت سینره

با توجه به آنچه در قسمت توضیحات محصول بیان شد، به طور جامع با ویژگی های این محصول آشنا شدیم. با این وجود مطالبی که بیان شد، خصوصیات این اسپری از نگاه تولیدکنندگان آن است. به نظر شما آیا می توان به تمام این گفته ها اطمینان کرد؟

نقاط قوت و ضعف اسپری پاک کننده صورت از نگاه کاربران

ما به منظور نقد و بررسی دقیق تر این محصول سراغ نظرات کاربران رفتیم؛ چرا که افرادی که تجربه استفاده از این اسپری را دارند، بهترین نقد را در اختیار ما قرار می دهند. به نظر شما کدام خصوصیات این محصول منجر به جلب رضایت کاربران شده است؟

تکمیل کننده فرآیند پاکسازی پوست

آنچه اغلب کاربران در رابطه با آن اتفاق نظر داشتند، خاصیت پاکسازی منحصر به فرد این محصول بود. این افراد بیان کردند، استفاده از این اسپری بعد از شستشوی صورت به پاکسازی هر چه عمیق تر پوست کمک می کند. این افراد بیان کردند که آلودگی به جای مانده در منافذ پوستی به کمک این محصول قابل پاکسازی است. همین موضوع نیز منجر به جلب رضایت تعداد زیادی از آنان شده بود.

برخورداری از رایحه ای دلپذیر

کاربرانی که تجربه استفاده از اسپری پاک کننده سینره را داشتند، رایحه آن را خوشبو تلقی کرده بودند. این موضوع نیز رضایت تعداد زیادی از کاربران را به دنبال داشت.

کوچک تر کردن منافذ پوست

آنچه شگفتی کاربران را به دنبال داشت، اثربخشی این محصول بر منافذ پوست بود. این افراد بیان کردند که با پاکسازی منافذ پوستی خود به کمک این محصول، شاهد کوچک تر شدن منافذ پوست خود شده بودند. این خصوصیت به شدت از طرف کاربران مورد تحسین قرار گرفته بود.

کاهش دهنده جوش های صورت

ازجمله عللی که باعث بروز جوش و آکنه روی پوست صورت می شود، تجمع آلودگی است. اسپری پاک کننده سینره با پاکسازی منافذ پوست از آلودگی، مانع از بروز جوش و آکنه می شود. تعداد زیادی از کاربران نیز به این موضوع اشاره کرده بودند و از این بابت اظهار رضایت داشتند.

لطافت و شادابی پوست

اغلب کاربران از تاثیر این اسپری بر لطافت و شادابی پوست خود اظهار رضایت کرده بودند. با توجه به وجود عصاره گیاهانی مانند اسطوخودوس، نعناع و بابونه در فرمولاسیون این محصول، چنین عملکردی دور از انتظار نبود. این مواد لطافت و نرمی باور نکردنی به پوست می بخشند و با پاکسازی پوست، شادابی و طراوت را به آن باز می گردانند.

کاهش ترشح چربی پوست

کاربرانی که از اسپری پاک کننده سینره استفاده کرده بودند، از کاهش ترشح چربی پوست خود خبر دادند. با توجه به وجود عصاره رزماری موجود در این محصول، جای تعجبی ندارد، اگر شاهد چنین نتیجه ای باشیم؛ چرا که این ماده میزان ترشح چربی را کنترل می کند و مانع از بروز جوش و آکنه می شود. با این حال برخی از کاربران بیان کرده بودند که در اثر استفاده از این محصول، شاهد خشکی و کشیده شدن پوست خود بوده اند.


مشخصات اسپری پاک کننده صورت سینره حجم 150 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

اسپری

شرکت سازنده

سینره

سن و جنسیت

بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

صورت, گردن

نوع بسته بندی

بطری اسپری دار

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

150 میلی لیتر

کد بهداشتی

44/10139

کارایی

پاکسازی پوست صورت, جمع کننده منافذ باز پوست, ضد التهاب و التیام بخش, ضد جوش و آکنه, کنترل چربی پوست

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی اسپری پاک کننده صورت سینره حجم 150 میلی لیتر

حفظ شادابی و طراوت پوست، مناسب انواع پوست

پاکسازی پوست از هر گونه آلودگی بعد از یک روز خسته کننده، از اهمیت بالایی برخوردار است. با این حال استفاده از شوینده های مختلف به تنهایی پوست شما را پاکسازی نخواهد کرد و آلودگی ها و مواد آرایشی در منافذ پوستی شما به جای می مانند. اسپری پاک کننده صورت سینره با هدف پاکسازی کامل پوست به بازار عرضه شده است. این اسپری فوق العاده با انواع پوست ها سازگاری دارد. پاکسازی پوست از هر گونه آلودگی، سبب شادابی و جلوگیری از بروز جوش و آکنه می شود. در واقع به کمک پاکسازی، هر آلودگی از منافذ پوست تخلیه می شود و پوست امکان تنفس خواهد داشت.

این اسپری پاک کننده نیز با برخورداری از بافتی سبک، پوست را پاکسازی می کند. با وجود ترکیبات گیاهی به کار رفته در فرمولاسیون این محصول، شادابی و خیره کنندگی پوست دیگر یک رویا نخواهد بود. از جمله مواد گیاهی موثر به کار رفته در این اسپری، عصاره بابونه است. این ماده ضد التهاب، مانع از قرمزی پوست می شود و به بازسازی آن کمک می کند. نکته جالب در رابطه با این اسپری، به کارگیری عصاره رزماری در فرمولاسیون آن است. این عصاره مانع از ترشح چربی بیش از حد پوست شده و بدین ترتیب از بروز جوش و آکنه جلوگیری می کند.

عصاره اسطوخودوس و نعناع نیز از دیگر مواد به کار رفته در ترکیب این محصول هستند. جالب است بدانید که این دو ماده، خاصیت التیام بخشی به پوست را دارند. عصاره اسطوخودوس نیز نقش موثری در لطافت و نرمی پوست ایفا می کند و با بهبود گردش خون در صورت، شادابی را به پوست هدیه می دهد. در نهایت این محصول با وجود عصاره آقطی و رفع لکه های پوستی، پکیجی ایده آل برای افرادی است که به مراقبت از پوست خود اهمیت می دهند. اسپری پاک کننده صورت سینره، به دلیل برخورداری از مواد گیاهی تسکین دهنده و ضد التهاب، شادابی و لطافت باورنکردنی را به پوست باز می گرداند. این محصول آلودگی و مواد آرایشی به جای مانده پس از شستشوی صورت را پاک می کند و به این ترتیب، منجر به کوچک تر شدن منافذ پوست می شود.


نحوه مصرف اسپری پاک کننده صورت سینره حجم 150 میلی لیتر

پوست خود را با استفاده از پاک کننده مناسب بشویید و آن را خشک کنید. اسپری پاک کننده صورت سینره را روی پوست صورت و گردن خود اسپری کرده و با گذشت چند دقیقه، پوست خود را با پد پاک کنید.


ترکیبات اسپری پاک کننده صورت سینره حجم 150 میلی لیتر

آب، عصاره اسطوخودوس، عصاره طبیعی گیاه بابونه، عصاره آقطی، عصاره رزماری، عصاره نعناع و مواد نگهدارنده.


نظرات در مورد اسپری پاک کننده صورت سینره حجم 150 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری پاک کننده صورت سینره حجم 150 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم